Gjest Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 (endret) finnes det en addoon som looter penger automatisk uten å loote alt det andre trashet? Endret 27. januar 2006 av Gjest
Vandahl Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 veit ikke.. men det finnes en mod der du kan velge ka du kaste først ut av baggen din hvis de e full e en addon til titanbar
ka1ser Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Finnes det en addon som plasserer ting der jeg vil ha det? for eksempel tradegoods i en bag, q items i en, grå items i en annen osv.. Og hva heter den som lager en knapp hos vendor, og når jeg trykker der, så selger han alt trashet?
Misantropen Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Tror den plugin'en som skroter items heter Itemized Deductions for Titan panel, og er vel også integrert med Auctioneer. Ellers vet jeg at det finnes en macro som selger alle grå items automatisk for deg hos en vendor. (sell grey items)
Jørgen Sørheim Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Tror den plugin'en som skroter items heter Itemized Deductions for Titan panel, og er vel også integrert med Auctioneer. Ellers vet jeg at det finnes en macro som selger alle grå items automatisk for deg hos en vendor. (sell grey items) 5506192[/snapback] Ai, nais. Macroen ville jeg holdt meg unna, da er det gjerne bedre å bruke Sell-o-matic. Det er en del penger å tjene på dyre-bitene som skal til Darkmoon faire, så det er litt bortkastet å selge dem til vendor. Bat eyes går for 20s til vendor, de går lett for 3-4 ganger den prisen på AH.
chokke Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 finnes det noen addom som tar opp alle items uansett? eller man kan velge om man er "grinder" (tar opp ALT) eller noe annet hvis man for eksempel har lite plass?
Chrynarx Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 finnes det en addoon som looter penger automatisk uten å loote alt det andre trashet? 5505904[/snapback] Shift + rightclick maybe?
Kristian A.G. Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 finnes det en addoon som looter penger automatisk uten å loote alt det andre trashet? 5505904[/snapback] Shift + rightclick maybe? 5508145[/snapback] tar jeg ikke helt feil så vil jo shift+rightclick loote alt og ikke bare penger som han spør om...
PSV Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Lootfilter addon ruler! http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=1792
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå