Propaganda Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Hva anbefaler dere? jeg skal ha en joystick til brodern, han har bursdag i mårra og spiller vel BF2 døgnet rundt, flyr mye i både helikopter og fly. tenkte fra 300-700 +/-
Nobu Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Jeg bruker denne: http://psdata.no/ps.asp?it=102649&mlevel= Den er god til heli og fly. Brukte den også noe i BFV uten at jeg merket problemer med det. Har hvertfall kun positive ting å si om denne. Eneste for deg må jo være at den er for rimelig. Da har du isåfall den trådløse utgaven. Den er identisk foruten at den er trådløs (doh), og har en trekantet base istedetfor firkantet. Her har du den: http://psdata.no/ps.asp?it=99302&mlevel=
MrLee Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 jeg bruker også den. men jeg merker at den begynner å bli litt dårlig (ene knappen er treig, og det føles engentlig som jeg holder på å rive i stykker hele stikka noen ganger (føles som de to delene selve stikka er skrudd sammen av holder på å kneke fra hverandre når jeg holder i den... Merker at mange anbefaler Saitek når det er snakk om joysticks. Vet iallefall at min neste blir en saitek
Brede_Skapstroppen Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Jeg bruker den trådløse Logitec spake. Syntes det funker helt greit..... riktignok så suuger jeg både i fly og helo, som sikkert en del på Battlefield.no serverne vil bevitne, men det er ikke stikka sin feil - Me suxx - stick is greatxx
Jonulf Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Jeg bruker Microsoft force feeback 2. Må si jeg er veldig fornøyd med denne selv om den er litt gammel.
_Paulsen_ Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Kan hende det bare er mine innstillnger på stikka, men jeg synes det er vanvittig vanskelig å fly heli og fly? Er jo superfølsomme synes jeg...
MrLee Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 (endret) Du er bare vant til å spille med uberlav sensitivtet på mus Det er jo tross alt sensitivity instillinger på joystick ingame, endre på dem kanskje? Det er vel også forskjeller på stikkene De har jo også grader av utslag, de fleste iallefall... Endret 27. januar 2006 av MrLee
_Paulsen_ Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 (endret) Jepp, har spilt med mus og tastatur før ja, inntil nylig, da jeg fikk låne en stikke.. Jeg satt ned sensitiviteten til 0.10 tror jeg det stod, som da er det laveste ingame.. Stemmer ikke dette? Men likevel føler jeg at det er ganske heftig, hehe... Jeg har denne stikka... Endret 27. januar 2006 av OShea
MrLee Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Mulig den bare har ett utslag, null og max? tviler egentlig på det da, men man vet aldri hvis det er en tidlig digital joystick..?
_Paulsen_ Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Hmm, det vet jeg ikke faktisk, som jeg skrev i den forrige posten, har jeg denne stikka.. Den er vel noen år gammel ja...
MrLee Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Står lissom bare så lite om release date på logitech sine sider da
_Paulsen_ Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Ja, du kan så si... Men da jeg skrev om sensitiviteten, var dette innstillingene i selve BF jeg snakket om.. Men når jeg tenker meg om, stod det jo "mouse-sensitivity", så... Hehe...
Propaganda Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Skrevet 27. januar 2006 det blei en Logitech force 3d PRO stikke... veit ikke hva dere syns om den jeg? Jeg glemte faktisk at jeg hadde spurt om tips, helt til jeg sto i butikken ... jaja..får satse på at det er en ålreit stikke..eller så får han bare bytte den
-Teddy- Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 (endret) det blei en Logitech force 3d PRO stikke... veit ikke hva dere syns om den jeg? Jeg glemte faktisk at jeg hadde spurt om tips, helt til jeg sto i butikken ... jaja..får satse på at det er en ålreit stikke..eller så får han bare bytte den 5507322[/snapback] Regner med du mener Logitech EXTREME 3D Pro? Den som var nevnt over her? Uansett: Jeg vil ikke ha mer logitech. Potmetre holder dårlig i de stikkene der. Jeg behandler ting varsomt men når stikka ikke holder i mer enn et halvt år med lite bruk er de tikke bra. Eneste positive jeg har å si om Logitech er at programvaren er god og prisen er bra. Jeg anbefaler Saitek på det varmeste. Har en X45 Digital selv, ikke noe å utsette på den annet enn at den er litt lett. Kan skrus fast i bordet om du vil though. Plager meg ikke når jeg flyr. Justerbar motstand i throttle blant annet. Alle knapper kan ha seks funksjoner hver ettersom F.Lock (pinkie swith) er på eller hvilken mode stikka er i. I alt kan du ha 168 forskjellige knappekombinasjoner! Ikke at jeg bruker mer enn 8 knapper i BF2 men det er en annen sak... Lykke til med Logitechen din, jeg har slitt nok med min. EDIT: Saitek X45 Endret 27. januar 2006 av -Teddy-
Cocytor Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Bruker dere joystik når dere er infanteri også?
Elendil Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Bruker dere joystik når dere er infanteri også? 5510896[/snapback] Dei bytter
TheDarkListener Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Bruker dere joystik når dere er infanteri også? 5510896[/snapback] Ja, det er det som er trikset for å ta treffe hodet hver gang .
Cocytor Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Bruker dere joystik når dere er infanteri også? 5510896[/snapback] Ok Ok jeg trekker spørsmålet tilbake. Jeg synes det var litt rart hvis man gjorde det. Tenker litt på et joystik selv. Er lei av å bli skutt ned fordi fordi jeg ikke klarer krappe nok svinger med musa.
MrLee Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Hehe, tja, en dreven konsollkriger kunne vel finne på å bruke joystick eller lignende apparatus, men ikke her i gården iallefall Joystick er å anbefale til fly iallefall, heli er jeg litt mindre sikker på (for all del, funker best for meg, men det er mange, mange der ute som eiger med mus og tastatur i helikopter...personlige preferanser...men jeg har vanskelig for å se hvordan de takler fly med mus og tastatur...uten å rulle seg utslitt på musa da ) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå