bowelripper Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Formaterte minnet på min Siemens M75 og måtte dermed installere T9-ordboka på nytt. Lastet den ned fra Siemens' hjemmesider (http://www.benqmobile.com/repository/793/79326/t9_downloads.html?accept=I+accept), koblet telefonen til PC-en og kopierte ordbok-fila til mappa Data\System\T9. Når jeg nå slår på telefonen, henger den seg etter at jeg har skrevet inn PIN-koden. Sletter jeg T9-ordboka funker den igjen. Noen som vet hvorfor dette skjer?
pologutt Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Sannsynligvis er det jo feil program til mobilen. Sikker på at det var samme som du hadde før? Forøvrig er denne posten totalt feilpostet!
bowelripper Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Skrevet 26. januar 2006 Sannsynligvis er det jo feil program til mobilen. Sikker på at det var samme som du hadde før? Forøvrig er denne posten totalt feilpostet! 5503545[/snapback] Jeg bare fulgte lenka fra M75-sida, kom da til den sida jeg har skrevet lenke til i innlegget over. Om det er samme jeg hadde før vet jeg jo ikke. Hvor skulle dette innlegget ha vært?
Alastor Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Flyttes fra operatører og tjenester til Programmer, Spill og OS.
bowelripper Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Skrevet 27. januar 2006 Noen som har en M75 og kan sende meg ordbok-fila?
bowelripper Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Skrevet 2. februar 2006 Hadde håpet på at Siemens kunne hjelpe, men mye tyder på at de ikke kan. Får bare beskjed om å laste ned ordboka fra hjemmesida, men den funker jo ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå