Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

NY Nettbutikk trenger tilbake mld.


Anbefalte innlegg

Heisan :D

Jeg har ikke postet så mye her inne før, men må jo fortelle om min ny startet nettbutikk. Jeg skal ikke være på dette forumet for å reklamere masse.

 

Jeg håper ikke dere ser på denne tråden som reklame, men jeg trenger innspill om hva dere syns om shoppen og om dere syns prisene er ok samt produktene.

 

Jeg holder hele tiden på å få inn flere produkter og er det noen som ønsker at jeg sjekker opp eller tar inn et spesielt produkt så bare si i fra.

 

Og ja jeg trenger all den hjep jeg kan få fra dere.

 

 

 

Ps jeg skal ikke konkurere mot de store på markedet når det gjelder priser og antall produkter, men jeg skal bevise at kundeservic er meget bra hos meg :thumbup:

 

Hvis admin er uenig på denne triden så si i fra

 

Takk

 

Mvh

Kenneth Keiseraas

www.sgcshop.com

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gøy å se at noen tør å starte noe i disse beinharde konkuranse tider!

 

Lykke til!

 

SIden så ok ut, men litt presset sammen og tomme sider...

Kanskje litt kjedlig design, men personlig så gir jge blaffen i slikt så lenge det er brukervennlig, god service (les:retur saker etc..) og ikke minst en brukbar pris.

 

 

Edit: ser at foretaket er et såkaldt Norskregistrert utenlandsk foretak.. Hvorfor har du valgt en slik løsnning?

Endret av Blacki
Lenke til kommentar
Har ikke titta gjennom alt, men det jeg reagerte på først var at dere ikke skrev produsent på varene deres, kun modellnummer.

 

Og forresten, prisen på denne var ikke særlig konkurransedyktig. Kjøpte den over disk på Bilstereosenteret i Oslo for denne uka 2695,-  :whistle:

5499731[/snapback]

 

Da må jeg si du fikk den billig :) Gått kjøp av deg ;) Husk det er ikke alt en liten nettbutikk som nylig er startet opp kan konkurere på priser, men jeg gjør så godt jeg kan. Du skal ikke se bort i fra at prisene reduseres hos meg :D

Lenke til kommentar
Få en "lagerstatus" visning så kan noen av tingene faktisk være intr, uten lagerstatus bruker jeg ikke nettbutikker..

5499703[/snapback]

 

 

Hmm lagerstatus... må tenke på det, men det kan jo være en lur ide takk :)

5500183[/snapback]

De fleste bestiller ikke når de ikke har anelse om når varen kommer, så det er nesten et must..

Ser ofte folk klager på akkurat denne tingen på andre butikker, spesielt også der lagerstatus ikke er til å stole på, ingen vil bestille en vare og få den en mnd etterpå.

Lenke til kommentar
Gøy å se at noen tør å starte noe i disse beinharde konkuranse tider!

 

Lykke til!

 

SIden så ok ut, men litt presset sammen og tomme sider...

Kanskje litt kjedlig design, men personlig så gir jge blaffen i slikt så lenge det er brukervennlig, god service (les:retur saker etc..) og ikke minst en brukbar pris.

 

 

Edit: ser at foretaket er et såkaldt Norskregistrert utenlandsk foretak..  Hvorfor har du valgt en slik løsnning?

5499743[/snapback]

 

Takk takk :)

 

De tomme sidene du ser kommer det produkter i, jeg holder på hele tiden å forhandle meg til bedre avtaler.

 

Du skrev "les retur saker..." forklar hva du mener?

Takk :)

Jeg syns designet er kult jeg, men jeg burde kansje ha noe oppe i venstre hjørne der det er ingen ting nå... noen forslag på det?

 

Ja jeg valgte en sånn løsning for jeg har flere ting jeg holder på med innen dette firmaet. Og måtte ha noe som var tilnærmet et AS.

Og NUF er et billigere alternativ.

Lenke til kommentar
Få en "lagerstatus" visning så kan noen av tingene faktisk være intr, uten lagerstatus bruker jeg ikke nettbutikker..

5499703[/snapback]

 

 

Hmm lagerstatus... må tenke på det, men det kan jo være en lur ide takk :)

5500183[/snapback]

De fleste bestiller ikke når de ikke har anelse om når varen kommer, så det er nesten et must..

Ser ofte folk klager på akkurat denne tingen på andre butikker, spesielt også der lagerstatus ikke er til å stole på, ingen vil bestille en vare og få den en mnd etterpå.

5500218[/snapback]

 

Ok jeg skjønner. Hvis du ser inne på Kjøpebetingelser så står det hva som gjøres hvis varen ikke finnes på lager ;) Da får kunden en kjapp mail om når varen er klar for sending.

Lenke til kommentar

Ok jeg skjønner. Hvis du ser inne på Kjøpebetingelser så står det hva som gjøres hvis varen ikke finnes på lager ;)  Da får kunden en kjapp mail om når varen er klar for sending.

5500234[/snapback]

De fleste gjør nok som meg, bare sjekker raskt og går videre til neste butikk, info andre steder enn der de helst bør være vil de fleste folk ikke tenke på engang.

 

Med så mye konkurranse det er nå for tiden så er det nok best at folk får alt servert med teskje der og da siden det er lettere å bevege seg til neste butikk enn å lese noe som helst.

 

Er ganske sikker på at de aller fleste ikke leser kjøpsbetingelser på nettbutikker..

Lenke til kommentar

Ok jeg skjønner. Hvis du ser inne på Kjøpebetingelser så står det hva som gjøres hvis varen ikke finnes på lager ;)  Da får kunden en kjapp mail om når varen er klar for sending.

5500234[/snapback]

De fleste gjør nok som meg, bare sjekker raskt og går videre til neste butikk, info andre steder enn der de helst bør være vil de fleste folk ikke tenke på engang.

 

Med så mye konkurranse det er nå for tiden så er det nok best at folk får alt servert med teskje der og da siden det er lettere å bevege seg til neste butikk enn å lese noe som helst.

 

Er ganske sikker på at de aller fleste ikke leser kjøpsbetingelser på nettbutikker..

5500248[/snapback]

 

Skal ta dette til meg, men de fleste BURDE jo lese kjøpebetingelsene, det gjør jeg.

 

Takk for tilbake mld :D

Lenke til kommentar

http://www.sgcshop.com/product_info.php?cP...products_id=204

 

http://www.sgcshop.com/product_info.php?cP...products_id=270

 

http://www.sgcshop.com/product_info.php?cP...products_id=203

 

 

Jeg syns det hadde blitt bedre om dere skrev hvilket merke spillerne var helt i begynnelsen av annonsen, og ikke "gjemme" det inne i produktomtalen eller på bildene. Jeg ser jo forskjellen på en Pioneer og en Alpine spiller, men det er litt unødvendig at man skal være nødt til å "lete" etter produsenten liksom.. :)

Lenke til kommentar

Heisan alle sammen

Ja jeg skal i kveld legge inn først hvem som er produsenter av produktene :D

 

Ja planen er å få flere merker og produsenter, og til å har jeg 7 leverandører og det kommer flere.

 

Fortsett å kom med ris og ros :thumbup:

 

Jeg er her for å forbedre shoppen sånn at dere vil like den ;)

Lenke til kommentar
Synst dette ser bra ut jeg :D

Det var ivertfall første intrykket. Nå har ikke jeg sammenlignet priser og slik, men som sagt, et posetivt førsteintrykk ja :)

5501411[/snapback]

 

Tusen takk det var snilt. :D

Som nevnt i et inlegg tidligere så kan det faktisk hende prisene på noe produkter går ned ;)

Lenke til kommentar

Må si meg ening i flere her, likte førsteintrykket, synest siden så bra ut. har ikke sammenlignet prisene med andre butikker, men regner på en måte med at de ligger litt høyere enn de større kjedene (noe som i og for seg går greit, så lenge god service veier opp).

 

Ellers ville jeg kanskje vurdert å legge til flere underkategorier i menyene, f.eks slik jeg så det nå, ligger alle forsterkerne sammen, kanskje vurdere å kunne ha en side med mono, en med tokanals og en med firekanals, hvis du skjønner hva jeg mener.

 

Stå på, er ikke umulig at jeg handler fra deg i framtiden, når jeg skal ha meg bil og anlegg om ikke så altfor mange månedene.

 

Edit: en ting tin,g ta f.eks DENNE pakken, nederst står det "For detaljer se hvert enkelt produkt.", her vil du med stor fordel kunne legge inn linker til produktene, slik at folk slipper å måtte lete rundt på siden for å finne info'en om de forskjellige dele i pakken.

Endret av Wazu
Lenke til kommentar
Må si meg ening i flere her, likte førsteintrykket, synest siden så bra ut. har ikke sammenlignet prisene med andre butikker, men regner på en måte med at de ligger litt høyere enn de større kjedene (noe som i og for seg går greit, så lenge god service veier opp).

 

Ellers ville jeg kanskje vurdert å legge til flere underkategorier i menyene, f.eks slik jeg så det nå, ligger alle forsterkerne sammen, kanskje vurdere å kunne ha en side med mono, en med tokanals og en med firekanals, hvis du skjønner hva jeg mener.

 

Stå på, er ikke umulig at jeg handler fra deg i framtiden, når jeg skal ha meg bil og anlegg om ikke så altfor mange månedene.

 

Edit: en ting tin,g ta f.eks DENNE pakken, nederst står det "For detaljer se hvert enkelt produkt.", her vil du med stor fordel kunne legge inn linker til produktene, slik at folk slipper å måtte lete rundt på siden for å finne info'en om de forskjellige dele i pakken.

5502412[/snapback]

 

Tusen takk Wazu :thumbup:

 

Jeg skal faktis fikse det du sier nå i kveld!

 

Du er velkommen når du er klar for Ny bil og Nytt anlegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...