Gå til innhold

encrypded file. Passord, Hvor?

exin89

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var nå etter at pcn min klikka for en uke siden, så hadde jeg noen dokumenter som jeg må ha, og nå når jeg skulle UNrar'e den RAR fila de lå i så stod det at fila var encrypded og jeg måtte ha passord for å få pakka den ut, og jeg har ikke gjort annet enn å pakke den til en rar fil. Hva skal jeg gjøre for å få pakka ut denne fila med dokumenter??

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har ikke hørt om noe som ligner før.

Man kunne forestille seg at du kanskje har downloadet filene fra et sted som krever medlemskap. Så er dette jo en effektiv måte å stoppe uønsket download på.

Kun et forslag.

Hilsen tukols

Endret av tukols
Skrevet
Har ikke hørt om noe som ligner før.

Man kunne forestille seg at du kanskje har downloadet filene fra et sted som krever medlemskap.  Så er dette jo en effektiv måte å stoppe uønsket download på.

5498627[/snapback]

Ja selvfølgelig jeg har laga rar fila selv med egne filer in osv.

men det er akkurat sånn det er med ting du får lastet ned mange plasser vet jeg, men det er ikke det som er tilfellet her.

Skrevet

He.....det var det at forsøk.

Har du den samme installajon på computeren nå, som da du lavde filene? Eller har du formatert og installert forfra siden?

Hilsen tukols

Skrevet

Det eneste jeg så kan komme i tanker om, er om du kan ha fått spyware eller virus.

Kan godt virke på den måten.

Har du onlinescannet computeren?

Annet som "ikke virker" eller er forandra?

Prøv evnt. denne:

http://www.kaspersky.com/

Krever litt download, men skulle være den beste.

Hilsen tukols

Skrevet

Vel rar sin beskytelse er langt fra den beste, du kan jo google litt (som nevnt nedenfor), men det er høyst mistenkelig at du ikke har lagt til passordet.

Skrevet

Kjenner til problemet, for endel år siden opplevde jeg det med alle zip-filene mine, passord på komprimerte filer har jeg aldri brukt. Kopierte filene over til en annen maskin og der var det ingen problemer. Etter en formatering var alt i orden igjen. En eller annen konflikt i windows har det tydeligvis vært :hrm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...