exin89 Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Det var nå etter at pcn min klikka for en uke siden, så hadde jeg noen dokumenter som jeg må ha, og nå når jeg skulle UNrar'e den RAR fila de lå i så stod det at fila var encrypded og jeg måtte ha passord for å få pakka den ut, og jeg har ikke gjort annet enn å pakke den til en rar fil. Hva skal jeg gjøre for å få pakka ut denne fila med dokumenter??
exin89 Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Skrevet 25. januar 2006 Er det ingen som kan svare på dette spørsmålet, eller noen som vet hvordan hacke denne koden?
dayslepr Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 nei kanskje du skulle «google'it»? btw. hvilken kode? bah .. flytt tråden til et annet sted
tukols Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 (endret) Har ikke hørt om noe som ligner før. Man kunne forestille seg at du kanskje har downloadet filene fra et sted som krever medlemskap. Så er dette jo en effektiv måte å stoppe uønsket download på. Kun et forslag. Hilsen tukols Endret 25. januar 2006 av tukols
exin89 Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Skrevet 25. januar 2006 Har ikke hørt om noe som ligner før.Man kunne forestille seg at du kanskje har downloadet filene fra et sted som krever medlemskap. Så er dette jo en effektiv måte å stoppe uønsket download på. 5498627[/snapback] Ja selvfølgelig jeg har laga rar fila selv med egne filer in osv. men det er akkurat sånn det er med ting du får lastet ned mange plasser vet jeg, men det er ikke det som er tilfellet her.
tukols Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 He.....det var det at forsøk. Har du den samme installajon på computeren nå, som da du lavde filene? Eller har du formatert og installert forfra siden? Hilsen tukols
exin89 Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Skrevet 25. januar 2006 har akkurat samme, har ikke formatert eller noe.
tukols Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Det eneste jeg så kan komme i tanker om, er om du kan ha fått spyware eller virus. Kan godt virke på den måten. Har du onlinescannet computeren? Annet som "ikke virker" eller er forandra? Prøv evnt. denne: http://www.kaspersky.com/ Krever litt download, men skulle være den beste. Hilsen tukols
Giddion Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Vel rar sin beskytelse er langt fra den beste, du kan jo google litt (som nevnt nedenfor), men det er høyst mistenkelig at du ikke har lagt til passordet.
Alastor Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Flyttes fra programmering til programvare. Forøvrig: Bumping = FYFY og SPAM.
JonH Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Kjenner til problemet, for endel år siden opplevde jeg det med alle zip-filene mine, passord på komprimerte filer har jeg aldri brukt. Kopierte filene over til en annen maskin og der var det ingen problemer. Etter en formatering var alt i orden igjen. En eller annen konflikt i windows har det tydeligvis vært
exin89 Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Skrevet 31. januar 2006 Saken er nå løst, jeg fikk hjelp av en kamerat til å hacke passordet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå