Gå til innhold

Forandre størelsen på en GIF fil

dolemite

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har søkt litt rundt og funnet diverse dårlige programmer som jeg kan fikse på en gif fil med. jeg skal bare gjøre den litt mindre men beholde animasjonen. problemt mitt hittill er at jeg ikke har funnet en "gratis" versjon og den ene gangen jeg fikk det til ble det bare et stillbilde. altså ingen animasjon. Noen som vet om det er overhode mulig endre størelsen på en gif fil uten å gjøre det om til et stilbilde, og isåfall et program?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal vel ikke være mulg uten at du enten fjerner en del rammer eller lager animasjonen fysisk mindre.

Det er heller ikke noen ide å zippe gif-fila fordi gif allerede er komprimert data. Komprimering av samme data to ganger funker ikke.

Skrevet
Det skal vel ikke være mulg uten at du enten fjerner en del rammer eller lager animasjonen fysisk mindre.

Det er heller ikke noen ide å zippe gif-fila fordi gif allerede er komprimert data. Komprimering av samme data to ganger funker ikke.

5496698[/snapback]

Nei den kan godt bli mindre. greia er at jeg trenger en avatar til et forum, men den er for stor så jeg tenkte det var en ide å lage den mindre for å spare litt plass. på det stedet kan den ikke være større enn 80x80 pixels og 31kb... 31 kb er rimlig lite så jeg tenkte jeg kunne gjøre den mindre for å spare litt plass. kunne trengt et program.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...