Gå til innhold

Netcafe i oslo.


Anbefalte innlegg

Slet med å finne riktig plass å legge posten, men jeg prøver her. Flytt den hvis dere mener det finnes en mer egnet plass.

 

Det jeg lurer på, er om det finnes noen bra netcafeer sentralt i oslo, hvor man kan spille wow?

 

Har nettopp flyttet, å får ikke nett i leiligheten på noen uker :>

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Slet med å finne riktig plass å legge posten, men jeg prøver her. Flytt den hvis dere mener det finnes en mer egnet plass.

 

Det jeg lurer på, er om det finnes noen bra netcafeer sentralt i oslo, hvor man kan spille wow?

 

Har nettopp flyttet, å får ikke nett i leiligheten på noen uker :>

5492082[/snapback]

 

Skaff deg et trådløst nettverkskort, sjekk etter åpne trådløse nett i nabolaget :p

Lenke til kommentar
er det ingen åpne , så bare starte og knekke wep, du har key innen 1-2dager uansett.

5492942[/snapback]

 

Er bare masse sperra nettverk.

Har du en url til meg ang knekking av wep keys?

5494175[/snapback]

 

jeg har sperret nettverket mitt med kun wep kryptering, kanskje du er naboen min?! Dukker du opp i loggen min, så politianmelder jeg deg. Lykke til :nei:

Lenke til kommentar

Har du laptop er jo ikke dette akkurat et problem.. Det er utallige barer og caféer som har gratis trådløst..

 

Scubabar

Qba

Hardrock

Muddy waters (?)

Kaos

TGI Fridays

studenten (som nevnt)

+

+

+

 

 

Bare å gå deg en tur så ser du nok et sted eller 5 i sentrum, med gratis trådløst nettverk aksess. Bare å kjøpe en kaffe eller 3, så kan du sitte der så lenge du vil ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...