Gå til innhold

Problem med FF9 på PS2


si_men

Anbefalte innlegg

Hei :D

 

Jeg har begynt å spille FF9 igjen og har fått et lite problem når jeg skulle starte på CD2. Problemet er at når vinkelen "fader" over til en annen vinkel så klikker den, dvs. at musikken fortsetter, men skjermen er svart og det skjer ikke noe.

jeg spiller på den tynne PS2 versjonen, har dette noe å si? har også prøvd å rense cd'en, men intet skjer.

 

PS: jeg har "runnet" spillet før på akuratt samme konsol, men da funket det helt fint :shrug:

 

Noen som vet hva som skjer? må jeg spille den på den første PS-konsolen, som spillet EGENTLIG er laget til??

 

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er riper som er feilen. Skjer ofte med Ps1 spill. Laseren din er sikekrt helt fin, men en liten ripe kan ødelegge spillet ditt. Hvordan har du prøvd å rense den? Hvis du kjøper rensemaskin med et spesielt smøremiddel kan det fungere. Smøremiddelet renser plata og fjerner også en del riper som gjør at spillet blir leselig igjen!

Lenke til kommentar
Hvordan har du prøvd å rense den? Hvis du kjøper rensemaskin med et spesielt smøremiddel kan det fungere. Smøremiddelet renser plata og fjerner også en del riper som gjør at spillet blir leselig igjen!

5491932[/snapback]

 

 

pappa kjøpte en sånn cd renser på Smart Club engang. tror du den kan funke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...