dimdal Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Får som regel "Your connection to the server has been lost" etter en kort tid inne på server. Så det var et annet topic her om det også, men det gjaldt trådløst. 1. Alle andre online-spill fungerer utmerket uten problemer. 2. BF2 fungerte helt topp med min gamle maskin Athlon X2800, 1gb DDR400, ATI X800Pro Mitt oppsett nå er: - ASUS A8N-SLI Premium - Athlon 3800+ X2 (dual core) - XFX Geforce 7800 GT 256MB DDR3 - Western Digital SE16 250GB Bruker onboard LAN, har prøvd begge. Hørte rykter om at sånne problemer kunne komme av Dual-core? Er det noen som vet noe mer om det? Har prøvd å sette affinity til kun èn kjerne mens jeg spiller, men synes av en eller annen grunn at ytelsen dropper noe voldsomt da, så det var ingen god løsning. Endret 25. januar 2006 av dimdal Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 men hvis du setter ned affinity til enkeltjerne - funker det da uten at du får problemer? I så fall så høres det jo ut som om du har funnet problemet. Vet ikke noe om Dual Core problemløsning, men tror det var noen tråder om dette også i forumet. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Eg hadde og samme problem,la inn post 0g brukte trådløst. Eg prøvte og med kabel men d hjalp ikke. Eg blei så dritalei av problemet at eg formaterte pcen,etter å prøvt alt. Fungerer heilt fint nå. Så eneste eg kan anbefale eg å formatere pcen,viss du har prøvt alt og ingenting funker... Håper neste patch fikser mye av disse problemene,venter i spenning. Noen som vet hva tid dn kommer ut? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Tidlig i ferbruar antakelig. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Hei, Vil bare si at jeg løste problemet med å sette Affinity til èn kjerne. Ytelsestapet jeg fikk i begynnelsen kom av at jeg kjørte for mange applikasjoner i bakgrunn og maskina hadde stått på i flere dager uten restart. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Eg ser nå ein økelse i ytelsen med og ha begge kjernene på. Har intel prosessor da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå