nikrus Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 MSN e-mailen min er blokkert, jeg vet at det er et par programmer som kan blokkere passengeren din eller no sånt. Er det noen som vet hvordan det er mulig og fikse dette problemet? jeg har sjekket denne siden http://blockchecker.msnfanatic.com/ men det står at [email protected] er offline. Btw ikke min mail Vær så snill og svar, er så super desperat! :S På forhånd takk.
spøkelse Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Et godt innlegg. Jeg forstod med én gang hva du mente.
Chakl Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 MSN e-mailen min er blokkert, jeg vet at det er et par programmer som kan blokkere passengeren din eller no sånt. Er det noen som vet hvordan det er mulig og fikse dette problemet? jeg har sjekket denne siden http://blockchecker.msnfanatic.com/ men det står at [email protected] er offline. Btw ikke min mail Vær så snill og svar, er så super desperat! :S På forhånd takk. 5489338[/snapback] Men unnskyld meg, jeg leste gjennom innleget flere ganger men forstod ikke hva du vil frem til?
Mythos Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Et godt innlegg. Jeg forstod med én gang hva du mente. 5490251[/snapback] Det er mer enn jeg kan påstå Skjønte ingenting jeg...
wilai Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 (endret) går vel ikkje ann å blokkere din egen msn`? EDIT: du meine vel at det er en person som har blokkert deg? Endret 26. januar 2006 av wilai
Lars-H Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Mener du at du ikke får logget på med din egen e-mailadresse?
nikrus Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Skrevet 30. januar 2006 (endret) Mener du at du ikke får logget på med din egen e-mailadresse? 5506427[/snapback] exactly! Endret 9. februar 2006 av nikrus
nikrus Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Skrevet 17. mars 2006 Forget about it! Fant ut hva det var... Fikk en MSNBlockchecker av en kompis-.-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå