tunam85 Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Jeh kjøpte en bærbar på Expert med 40gb harddisk,men kan bare bruke 30 av de og den siste 10 er reservert/usynliggjort.Hvordan kan jeg få glede av den resterende 10gb?
skaven Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Du må formatere / legge inn windows på nytt. Krever desverre en ny partisjonering! Ta backup av dokumenter! Jeh kjøpte en bærbar på Expert med 40gb harddisk,men kan bare bruke 30 av de og den siste 10 er reservert/usynliggjort.Hvordan kan jeg få glede av den resterende 10gb? 5489329[/snapback]
fwsotern Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 går kanskje ann å lage en ny partisjon av de resterende 10 gb...
tomahg Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 (endret) De siste 10GB inneholder muligens winXP / recovery / drivere. Hvis dette ikke følger med på CD/DVD er det kanskje litt dumt å fjerne partisjonen, uten å ta vare på det som ligger der. Sjekk med manualen! Hvis du først skal bruke partisjonen burde du kunne slette den, og lage en ny partisjon. Eventuelt expande eksisterende partisjon vha Partition Magic el.l. Endret 24. januar 2006 av tomahg
tunam85 Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Skrevet 24. januar 2006 Men jeg får ikke tilgang til den.Kanskje jeg må bruke Partition Magic og fjerne den?
Axefjord Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 (endret) Les nå bruksanvisningen først da! Har vært ørten tråder der folk klager på at noe går galt når de fikser pakke-pc'ene sine. I min erfaring kan ikke nye pakke-pc'er endres på i hele tatt. Kjør den sånn den kom når du fikk den, bruk recovery-disc hvis noe er galt. Min mening ihverfall... Edit: Du kan jo kjøpe en ekstern harddisk elle noe, hvis du trenger mer plass. Du får jo små 2.5" harddisker i eksterne utgaver med 80gb+ Endret 24. januar 2006 av blackninja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå