Gå til innhold

Hviket OS skal jeg velge ??? treg maskin


Mad_Max

Anbefalte innlegg

Hviket OS er best og bruke på en Pll 350mhz med 128 mb ram. Jeg tenker selv at WIN 2000 må vell være det som er det beste på denne maskinen. Tenker at WIN XP går vell alt for trekt på denne maskinen.Jeg vill helst ikke bruke WIN ME eller WIN98. Da dette skal være en stabil maskin ikke noe spille maskin det er det jo heller ikke da :smile:

 

hva er egentlig maskin kravene til WIN XP ??????

 

Takker for tips.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PC with 300 megahertz (MHz) or higher processor clock speed recommended; 233-MHz minimum required;* Intel Pentium/Celeron family, AMD K6/Athlon/Duron family, or compatible processor recommended

128 megabytes (MB) of RAM or higher recommended (64 MB minimum supported; may limit performance and some features)

1.5 gigabyte (GB) of available hard disk space.*

 

Dette er systemkravene for WIN XP

Lenke til kommentar

Nå hevder jo MS at XP er det raskeste av alle NT baserte OS de noen gang har levert. Oppstarten er ihvertfall mye raskere, spesielt om man kjører bootvizarden.. For meg er det ihvertfall ingen tvil, har 6 gamle maskiner med 200-300 Mhz og alle de som hadde 64 Mb ram eller mer, fungerte best med xp. Nå kommer jo Mediaplayer 9 og den fungerer uansett bare på XP. Så ønsker man å bruke den, er det jo et lett valg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...