Gå til innhold

forbanna komplett og psdata


Anbefalte innlegg

jeg kj;pte meg en msi hovedkokrt og en amd xp prossesor... etter 1 uke sluttet den og fungere...hovedkortet var ikke helt st;dig...jeg sendte tilbake begge to..fikk hovedkortet og fikk en regning p[ 180kr de sa at de hadde satt p[ en jumper..er den min feil det...de sier at jeg ikke f[r garanti.. fikk ikke pengene tilbake hva skal jeg kj;re...har ikke f[tt tilbake prossesoren har ventet 2uker...bestilte hovedkortet fra psdata.. og prossesoren fra komplett...

 

[ Denne Melding var redigert av: irfan på 2001-12-04 10:00 ]

 

[ Denne Melding var redigert av: irfan på 2001-12-04 10:03 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er så vanvittig bra at webshoper (og butikker forsåvidt) begynner å ta penger for returer som det ikke er noe i veien med. Altfor mange mennesker kjøper seg PC'er i deler for å sette sammen selv og for å spare noen hundrelapper, men så klarer de det ikke.

 

Etter noen dager kommer de enten inn i butikken hvor de kjøpte delene, eller ringer inn til webshopen dritt forbannet over at PC'en ikke virker, og sender den inn.

 

Er det da meningen at webshoppene eller butikkene skal bruke verdifull tid på å gå gjennom alt av instillinger gratis for kunden?

Det er greit å spørre noen spørsmål osv. men når de ikke klarer å sette sammen en PC, så synes jeg at de skal betale for de ansattes tid hvis de er frekke nok til å sende inn / komme tilbake med PC'en..

Lenke til kommentar

Joda gutter jeg er å enig i det ,men det kan være værre vis man som jeg en gang opplevde med multicom, att de sendte meg ett hovedkort i retur med regning på 281 kr.

grunnen til att jeg sendte inn kortet (apoen aK33) var att den innebygde lyden ikke fungerte (bare scratching). Var da på aopens sine sider og fant ut att de hadde lagd en EGEN beta lydriver til akkurat min revisjon av AK33 PGA av att de hadde fått så mange klager over manglende lyd på akkurat denne revisjon av AK33 med en orginale lydriveren.

Så jeg innstalerte beta driveren og lyden ble litt bedre DVS man hørte litt men i avspilling av mp3 og andre mediafiler så hakket/scratset lyden nesten like ille som med den orginale lydriveren.

Ble da så irritert att jeg sendte inn kortet til multicom og henviste til den overnevte forklaring.

Og vet dere hva multicoms unnskylding var for og sende meg kortet i retur med regn på 281,-, jo det var kommet noen skrapemerker på cpusokkelen ,(den hvite plastikken som er rundt CPU)

disse såkalte skrapemerkene var kun ett såvidt synlig merke etter montering av cpuvifte.

og hvilke skade gjorde vel ett skarpemerke på plastikken ..hehehe

Den egentlige grunnen var vel heller att aopen produserte ett hovedkort(bad revition) med dårlig innebygd lyd, og tok bare på seg litt av ansvaret da de lagde en betadriver for akkurat denne revisjonen av AK33, men nektet og ta inn selve hovedkortet i innbytte/retur :sad: ...

Så jeg handler aldri hos multicom mere etter dette og syntes også aopen skulle ha tatt på seg det fulle ansvar i denne saken, joda jeg fikk en unnskylningmail fra aopen PGA dette, men de henviste bare til den overnevte betadriveren :sad:

Jaja ble så lei hele saken att jeg kjøpte meg nytt hovedkort og fortalte en kamerat hele historien og sa att vis han ville ha seg nytt hovedkort så kunne han bare hente det på postkontoret for 281,-, noe han gjorde.

etterpå kjøpte han seg ett fett lydkort til og dermed var saken ok, kortet funket det med lydkortet ,men jeg holder på mitt, da jeg kjøpte ett hovedkort MED lyd og ikke uten...

anyway har nå ett MSI kort som funker helt utmerket MED LYD :smile:

Lenke til kommentar

ZAN... noen folk har for mye penger =)!!

 

Må også være enig med rolfhansen...når folk bygger selv må de også være klare over at det kan få konsekvenser. "Hjemmepc'er" er riktignok dyre og jævlige, men da er du garantert (?) at de funker i allefall...så folk for bare holde kjeft.

 

Men seff, når noe ikke funker som lovet skal man vel etter kjøpsloven ha rett på ny vare eller retur...eller noe.

 

 

___

B-FiSK

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...