QBab Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Noen som har noen gode tutorial linker til Adobe Premier. Skal bli proff på skjønner dere, på tide å begynne og skolere seg
blured Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 (endret) Om du mener Adobe Premiere pro. Last ned dette her. Link til en tutorial ------------------------------------------------------------------------------------------------- "Learning Adobe Premiere Pro 1.5 with Steven Gotz is a movie-based tutorial designed to teach ting application. The tutorial starts out with basic skills such as creating a new project, capturing footage, basic editing, and adding effects, and then moves on to more advanced topics such as exporting a project to different formats. The tutorial's sample footage allows users to start editing right away and practice turning raw footage into a finished product."beginning users how to make the most of Adobe’s non-linear video edi -------------------------------------------------------------------------------------------------- Dette er for versjon 1.5. Altså ikke den nyeste som er 2.0 (som kom den 17. jan tror jeg). Jeg vil tro grunnprinsippene er de samme. Personlig har jeg 1.5 og denne tutorialen hjalp meg veldig mye. Bilder fra tutorialen Endret 22. januar 2006 av manamind
Torbjørn T. Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 (endret) Eg lista opp nokre sider med tutorials i eit svar i tråden Guiden til redigeringsprogram. Dei ligg på side to trur eg. Edit: Gløymde å seie at du finn link til den tråden i signaturen min... Endret 22. januar 2006 av incanus
QBab Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Skrevet 23. januar 2006 allright det høres bra ut.. skal sjekke dem ut.. Men altså om det er flere som har gode tutorials så er det bare og poste dem her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå