Wackee Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Hei! Eg lurte på om det er nokon som veit om om korleis me leggjer ut filer og hoste de gratis over nettet. Det bør kunne hoste filer over 500MB takker for alle svar
Variable Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 ingen som gjør det som jeg veit om , eneste jeg kan se er på 500mb+ er ulovligheter uansett GRATIS kommer du aldri til å få dekt de behovene
Wipeout Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 (endret) Husker ikke hvor store filer Megaupload orker, men rapidshare.de tar 100 MB filer. Begge er gratis, og du kan evt. pakke filene og legge de opp i 100 MB filer. Mulig det bare er meg, men jeg ser ikke ulovligheten med filer over en viss størrelse. Endret 22. januar 2006 av Wipeout
random_wannabe Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Normalt så er større filer filmer (holder seg på ca. 700MB), ISO, bin etc. filer som også er på rundt 6-7 hundre MB. Men, en hjemmelaget mpeg fil kan jo også ta flere hundre MB da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå