RedRocK Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Hei! Jeg lurer bare på om det går ann å gjøre om Counter Strike 1.6 til norsk Mvh. Meg
galaxee Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 kva er det du skal ha norsk? lyden eller språket i steam? eller norsk meny?
RedRocK Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Skrevet 21. januar 2006 Lyden først og fremst, slik at de sier spreng i hølet (?) for eks. istedet for fire in the hole
quakie Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Jeg mener det var en på forumet her som prøvde og oversette steam til norsk.. Her er linken til tråden>https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=503622&hl= !!
galaxee Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 norske lyder suger...har prøvd det tror det skal funke å gjøre kjøp-meny osv i cs til norsk... last ned "GCFScape" og åpne "counter-strike.gcf cstrike--->resource-->cstrike_english er en språkfil GCFScape må ha NET v1.1 Framework installert, link til det står på siden til GCFScape
RedRocK Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Skrevet 21. januar 2006 ok, men jeg vil helst ha norske lyder jeg vet du hvordan man gjør det ?
Veritas_ Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Elsker folk som oversetter direkte GRANAT! passer vel bedre Lag lydene selv vel Eller søk på dette forumet. Har vært oppe en gang før.
steffis_11 Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 det finnes en "Sound Pack" med de lydene du nevner. Som erstatter de orginale radiolydene med noen modda norska bondegloser... Kan bare anbefale og søke etter "sound packs" eller "radio packs" elns
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå