Gå til innhold

En deal til Webbutikkene! Er dere interessert?


Anbefalte innlegg

Normalt sett deler jeg kanskje et PC nybygg kjøp på 2-3 steder og scouter over 6mnd, for å få med meg de beste tilbudene og sparer faktisk en del penger totalt sett på det.

 

Men denne gangen går jeg heller til det skritt at den som kan levere salg m/leveranse på en Opteron165(pris kan diskuteres) raskest, skal få hele kjøpet jeg skal gjøre på denne oppgraderingen fra socketA.

 

Noen deler har jeg fra før som ny PSU, Kabinett, Harddisk men det er tross alt ganske mye penger jeg skal bruke på de resterende varene. Kommer eks. til å gå for et 7800GTX eller X1800XT kort, samt rimelig heftig 2GB DDR kit og top-of the line Hovedkort++.

 

Så hvem er interessert? :thumbup:

Komplett, Netshop, Psdata, Mpx, Shg, pcutstyr, databutikken osv osv.

 

Sende evt. email til [email protected]

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor i all verden gidder du dette? Er det så viktig for deg å få den prosessoren (ja, tydeligvis). Når du har brukt så mye tid go arbeid på dette tidligere, og faktisk sett hvor mye du har igjen for det + at du vet hva du kjøper og kjenner litt til delene før du får dem, skjønner jeg ikke at du ikke fortsetter med denne gode og geniale trenden?

Lenke til kommentar
Hvorfor i all verden gidder du dette? Er det så viktig for deg å få den prosessoren (ja, tydeligvis). Når du har brukt så mye tid go arbeid på dette tidligere, og faktisk sett hvor mye du har igjen for det + at du vet hva du kjøper og kjenner litt til delene før du får dem, skjønner jeg ikke at du ikke fortsetter med denne gode og geniale trenden?

5473328[/snapback]

 

Vel, jeg skjønner han veldig godt. Opteron 165 er helt RÅ!

Men om du får respons, tja. Ikke fra Komplett iallefall, komplett er så store at det er liten mulighet for sånne "spesial" avtaler. Mindre web butikker kan kanskje ta seg bryet, men jeg tviler. Anyways! Lykke til!

 

 

OT;

Hva salgs hovedkort skal du ha? Anbefaler på det sterkeste DFI LP NF4 SLI DR Expert. Dette er ett kort som yter Opteron 165 cpu`en rettferdighet, skal man ha en oc cpu, bør man også slå til på ett oc hovedkort. Asus A8N SLI faller ikke under den kategorien.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...