Spykar Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Hei! Etter den siste updaten til CS:S så har alle mine favorites blitt borte når jeg er ingame, men når jeg er på desktopen og trykker på steam ikonet så er alle der. Noen som har opplevd/opplever det samme problemet og har noe løsning for dette?
Bruun Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Har ingen løsning, men har akkurat det samme problemet
simalarion Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Samme her Ingen update uten en ny liten bugg (liten med guud så iriterendet, da de nye jeg legger til forsvinner også)
Laughing Madcap Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 En måte som jeg bruker som fungerer er å høyreklikke på steam i tray og "servers", der ligger alle favorites fortsatt. dobbelklikk på serveren du vil spille ¨på så starter CS:S automatisk og du connecter til den serveren.
Bruun Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 En måte som jeg bruker som fungerer er å høyreklikke på steam i tray og "servers", der ligger alle favorites fortsatt. dobbelklikk på serveren du vil spille ¨på så starter CS:S automatisk og du connecter til den serveren. 5478175[/snapback] Ja det vet jeg, men jeg bruker å skifte litt servere, så å måtte gå ut og inn av spillet hele tiden er litt irriterende. Men det blir sikkert fikset i neste update. Det har vært en lignende bug før..
Hotel Papa Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Faens svarte hæst****!! Jeg som hadde så mange fine servere Valve bør komme med den updaten fort som fy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå