Gå til innhold

Hvor å grinde til epic mount?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har vært en god stund i lvl 60 uten å ha epic mount. :blush: begynner å plage meg noe veldig at alle de vennene mine som spiller wow og får epic mount fortere enn meg. Jeg har aldri giddet å drive å grinde for epic mount så særlig og driver mest med Mc/Onyxia. så det jeg sliter med nå er å finne et fint sted der jeg kan grinde til epic mount. Jeg vil helst være på et sted der hvor det ikke er haugevis av andre folk som grinder (ex Tyr's etc). Spiller forresten på Burning Blade.

Takk på forhånd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IMO er den raskeste måten å tjene penger stabilt over tid på å utnytte sine egne ressurser i forbindelse med sine respektive profesjoner. Selger jevnt og trutt devilsaur gauntlets til folket. Har aldri ekstremt mye penger (fordi jeg bruker : p, epic mount er bl.a. kjøpt på denne måten), men har alltid penger når jeg trenger det.

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

skaff deg 2 gathering yrker, last ned addonen "Gatherer", og skaff deg ting. drit i å lever til AQ o.l, selg direkte på AH for litt billigere Buy Out enn de andre. Jeg er miner og har vel tjent 50g bare på copper og tin bars :o

Skrevet

Spec til BM hunter og farm som en idiot rundt den frosne innsjøen i Winterspring!

Du tar 3 om gangen ganske enkelt med en Serpent på hver, Multishot og Volley. Så er det bare å time BW og Intimidation riktig så holder pet aggro hele tia.

I tillegg kan du følge med på AH om det er billige blå items til salgs som du kan selge vider emed 10g+ fortjeneste. (Skaff deg Auctioneer og Fizzwidget- saken)

Skrevet

Gjenferder rundt innsjøen i Winterspring + mining (en del folk), yetier i Winterspring + skinning og mining (en del folk), eller Ogrer i Deadwind pass (stille og rolig).

Så står du der i ørti hundre timer, dreper hundre millioner ting, og selger runecloth/thorium/arcane crystals/rugged leather på AH.

Skrevet
Gjenferder rundt innsjøen i Winterspring + mining (en del folk), yetier i Winterspring + skinning og mining (en del folk), eller Ogrer i Deadwind pass (stille og rolig).

Så står du der i ørti hundre timer, dreper hundre millioner ting, og selger runecloth/thorium/arcane crystals/rugged leather på AH.

5475136[/snapback]

druid + priest i deadwind = raske 150g per dag med farming

Skrevet (endret)
druid + priest i deadwind = raske 150g per dag med farming

5475168[/snapback]

Litt faktorer som er grei å ha med. 150g per snute, eller 150g totalt? "Per dag"? 24 timer?

5475177[/snapback]

det er nok 150ish g totalt, er nok ikke 24 timers farming, nei! ;) Endret av nord
Skrevet (endret)

Klart det finnes en "magisk" måte. Massevis av nettsteder :p

Du får 1000g for ca. $100. 500kr imot 3 måneder med bortkasta grinding.

Iflg PC Gamer er det en hel milliardindustri rundt de populære MMORPG'ene som selger in-game penger og items på nettet.

Endret av Bitex
Skrevet
Klart det finnes en "magisk" måte. Massevis av nettsteder :p

Du får 1000g for ca. $100. 500kr imot 3 måneder med bortkasta grinding.

Iflg PC Gamer er det en hel milliardindustri rundt de populære MMORPG'ene som selger in-game penger og items på nettet.

5475272[/snapback]

1000g =$100

1000g = mye grinding

det er jo ikke mye penger og tjene på det da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...