TRS Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=2844 Sier noen old så smeller det......... neida, men kunne ikke brydd meg mindre. Fant det litt underholdene at noen har tatt seg tid til å lage noe så tåpelig.
Kristian A.G. Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 hehe... genialt! lo nesten så jeg grein når jeg leste description!! kanskje litt fali denna her... i alle fall hvis huntere begynner å bruke den
Kjobben Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 (endret) haha! Utrolig morsom addon! Men jeg må si at det er en av de mest meningsløse addonene jeg har sett noen gang! Men den "hunter-item" vitsen begynner å bli litt utvannet og old! Endret 20. januar 2006 av Kjobben
jonasdaman Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Bortsett fra at mange Huntere fortsatt roller på shadowcraft og våpen med "chance on hit"
Myx Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Bortsett fra at mange Huntere fortsatt roller på shadowcraft og våpen med "chance on hit" 5470819[/snapback] Kom gjerne med en 10-15 eksempler der du har opplevd at huntere roller på shadowcraft.
shizz kebab Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Hah! Denne skal jeg sette inn på kompisens data! Så skal jeg groupe med han med hunteren min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå