Gå til innhold

Logitech G5 - problemer..


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har noen problemer med G5 musa mi.. har oppdaget at den henger seg opp når jeg spiller cs, men kan skyldes FPS drop men er ikke sikker..

har ikke hatt den lenge.. et par måneder elns...

noen med samme problemer, eller er det bare dataen min som begynner å surre?

 

takk for alle svar!! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke hatt noen problemer med G5'en min, jeg spiller ikke CS, men G5'en funker fint med standard XP musdrivere og det er tvilsomt om den skal kunne henge seg opp hvis du bruker dem..

 

Alt i alt en meget bra mus, eneste klagen er at scrollingen på mushjulet er litt 'diffust' - dumt for meg som bytter våpen med mushjulet.... Hender ofte at den ikke bytter våpen eller hopper over ett i kampens hete :-(

Endret av PerUlv2
Lenke til kommentar

jau, har jo ikke merket det i noen andre spill som BF2.. (untatt at det lagger litt da med den dataen jeg har.. :/ ) bare tenkte skulle spørre her i forumet for å høre om det er noen med samme problem..

 

jeg er forresten storfornøyd med G5! Men likte bedre scrollen på Microsoft Intelli Mouse 4.0..

Lenke til kommentar

Problemet skyldes ikke at musen får problemer med å lese av underlaget når du beveger den fort eller noe sånt, da? Jeg vet det er en del som har problemer med denne musen kombinert med Icemat eksempelvis.

 

Du kan jo evt søke på nettet for å se om noen andre har problemer med G5 + den musmatten du har i såfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...