foseid Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Jeg skulle spille King Kong og fikk beskjed av en venn at jeg trengte "starforce_nightmare" Jeg lasted ned dette og slo av noen av tingene der, som f.eks. CD... King Kong fungerte ikke, og heller ikke cd-stasjonene mine . Jeg har prøvd å sette alt på Enabled og On , men fortsatt ingen CD- eller DVD-Stasjon. Kan noen hjelpe meg med dette? På forhånd takk
skarsk Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Det kan være registerfeil. Åpne Notisblokk. Kopiér flg. tekst inn: REGEDIT4 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}] "UpperFilters"=- "LowerFilters"=- [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Cdr4_2K] [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Cdralw2k] [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Cdudf] [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\UdfReadr] Gi fila navnet cdfix.reg Kjør fila og se om ikke alt ordner seg.
foseid Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Skrevet 23. januar 2006 Takk for svar, men jeg trengte bare å rstarte maskinen... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå