Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Noen som har vært borti bilspiller med minnekort ?

ronnyaa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står nå på tampen til å bytte ut spilleren jeg har i "nybilen" min, og ser litt fram og tilbake etter hva jeg skal sette i bilen.

Så jeg lurer på om det er noen som har vært borti noen spillere som tar minnekort ? Har sett netthandelen har slike, men det er ikke i nærheten av aktuelt å bestille noe derifra, ser ikke for meg at kvaliteten er noe å hoppe i taket for.

Hvis så ikke finnes, er det noen som har noen spesielle spillere som takler mp3 som er å anbefale ?

På forhånd takk for all respons.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En av brukerne på Carputer.no har kjøpt og testet spilleren du snakker om, og han mente den var helt ok til prisen. Du kan prøve et søk på forumet der og evt. sende ham en PM :)

Skrevet
Står nå på tampen til å bytte ut spilleren jeg har i "nybilen" min, og ser litt fram og tilbake etter hva jeg skal sette i bilen.

Så jeg lurer på om det er noen som har vært borti noen spillere som tar minnekort ? Har sett netthandelen har slike, men det er ikke i nærheten av aktuelt å bestille noe derifra, ser ikke for meg at kvaliteten er noe å hoppe i taket for.

Hvis så ikke finnes, er det noen som har noen spesielle spillere som takler mp3 som er å anbefale ?

På forhånd takk for all respons.

5464667[/snapback]

Har ikke prøvd denne selv, men har gode erfaringer med andre Blaupunkt-spillere. Den har også DAB, og var forøvrig på kampanjetilbud i hele desember, satt ned fra 4999 til 3999,- Med det i bakhodet bør det ikke være umulig å prute litt på prisen... :whistle:

Skrevet
Har ikke prøvd denne selv, men har gode erfaringer med andre Blaupunkt-spillere. Den har også DAB, og var forøvrig på kampanjetilbud i hele desember, satt ned fra 4999 til 3999,-  Med det i bakhodet bør det ikke være umulig å prute litt på prisen...  :whistle:

5476215[/snapback]

Syns prisen var en god del i overkant av hva jeg var villig til å betale, vi snakker om en bil her som koster 15 tusen, kan jo ikke ha stereo som er nesten like mye verd :tease:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...