cybervision_ Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Går det an å bruke outlook til å lese mail kontoen på hotmail, og hvis ja, hvordan?
Tordenflesk Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 niks. gikk før, men de begynte å ta betalt for det for 2(?) år siden
Mythos Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Det er ikke så lenge siden jeg la inn min Hotmail konto i Outlook, men som Thunderflesh sier så er det visst ikke mulig lenger uten å betale. Du kan jo prøve å gå in på Tools/accounts/add og velge http. Resten går nesten av seg selv hvis det virker.
TheIlluminated Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Jepp, det koster ingenting for å legge hotmail-kontoen inn i Outlook.
vstr Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 niks. gikk før, men de begynte å ta betalt for det for 2(?) år siden 5459229[/snapback] hvorfor svare uten å vit eno i det heletatt? eg la seinest inn hotmail i outlooken i forige uke. ikkje noe problem, og det er helt gratis. og til trådstarter, prøv først, spørr etterpå, blir masse enklere, kan vedde 100 luft-atom på at du greier dette selv.
Mythos Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Det har vert endel skriverier om at MSN/Hotmail kontoer ikke lenger skal kunne bruke Outlook/OE uten å betale for Plus eller hva de kaller det. Hvorvidt dette er noe lurt sjakktrekk i konkurransen med gmail tviler jeg på. Jeg ser også at i OE etterfølgeren Windows Mail i siste Vista beta er det ingen mulighet for å legge inn Hotmail. Det har vert tråder om dette tidligere, og det kan jo hende at de som har fått seg Hotmail i den senere tid ikke kan bruke Outlook som klient?
Tordenflesk Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Jeg brukte min hotmail-adresse i OE lenge, men et par uker etter at det ble annonsert at det skulle bli betal-tjeneste skutta det å funke. Da skaffa jeg meg en Gmail, så var alt i orden igjen.
cybervision_ Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Skrevet 18. januar 2006 (endret) Hehe, da går det nok, betaler faktisk, får mye stor mail, greit med litt plass, begynte å betale før de økte størrelsen. Får bare prøve meg frem da... EDIT: Fikk det til, takk for all hjelp! Endret 18. januar 2006 av cybervision_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå