Gå til innhold

Football Manager 2006 - Spørsmål om transfers

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Spiller med FK Tønsberg i 1. div, og fikk tips av en kamerat om at det var mye bra spillere i Sverige. Men finner ikke ut hvordan jeg får kjøpt meg spillere fra svenske lag! :hrm: Jeg prøvde å trykke på Europa -> Sweden -> Clubs -> AIK hvor jeg fant en god spiller, hvor det sto N/A på contract.

Men det gikk ikke ann å by på han, det var ingen "make offer" knapp på han. Er det jeg som gjør feil, eller noen som vet hvorfor jeg ikke fikk det til?

Edit: Trykket nå på et par landslagsspillere, og da kunne jeg "make an offer"... :hmm:

Endret av ZiroN
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Har et spørsmål til, går det ann å kjøpe spillere ut av kontrakten sin? En kamerat sa det ikke gikk ann, men på dette bildet ser det jo ut som om det går ann... :hmm:

http://home.no/ziron/Shpetim%20Hasani.JPG

Joda det går ann å kjøpe alle spillere ut av kontrakten, men hvis du ser under Personal Details, der står det Joining Kalmar FF on 1.1.2005. Det betyr at han allerede har akseptert kontrakt fra Kalmar og da kan du ikke forhandle med ham. Da må du evt. vente til han har gått til Kalmar og så kjøpe ham.

Edit: Enda et spm: :p Går det ann å bare se lagene i sveriges 1 div? I såfall hvordan?

5458870[/snapback]

Ja det skal gå. Sitter på jobb nå og husker ikke, men nederst i bildet ditt kan du sortere hvordan du vil se ting, men du kan ikke ha det permanent.

Endret av gstavdal
Skrevet
Har et spørsmål til, går det ann å kjøpe spillere ut av kontrakten sin? En kamerat sa det ikke gikk ann, men på dette bildet ser det jo ut som om det går ann... :hmm:

Joda det går ann å kjøpe alle spillere ut av kontrakten, men hvis du ser under Personal Details, der står det Joining Kalmar FF on 1.1.2005. Det betyr at han allerede har akseptert kontrakt fra Kalmar og da kan du ikke forhandle med ham. Da må du evt. vente til han har gått til Kalmar og så kjøpe ham.

Han spilleren var kun et eksempel ;) Men da jeg prøvde å kjøpe spillere som hadde kontrakt så kunne jeg velge mellom å få han så fort som mulig, eller å få han etter sesongen. Begge ganger sto det under i "detaljene" at jeg ville få han i slutten av 2006 :mad:

Skrevet

Han spilleren var kun et eksempel ;) Men da jeg prøvde å kjøpe spillere som hadde kontrakt så kunne jeg velge mellom å få han så fort som mulig, eller å få han etter sesongen. Begge ganger sto det under i "detaljene" at jeg ville få han i slutten av 2006 :mad:

5459046[/snapback]

Det tror jeg kanskje har med at hvis du er utenfor transfer "vinduet", det vil si i den perioden det ikke er lov å kjøpe spillere og få dem direkte, må du vente til dette er tillatt. Dette "vinduet" er åpent to ganger i året, og det ene vinduet åpner 1.1 hvert år.

Skrevet
Da kan du ikke kjøpe de. Ikke spør meg hvorfor, fordi jeg husker ikke, men du kan sjekke forumet på Sigames.

Spillere med grå skrift er oppdiktede spillere. Disse kan man ikke kjøpe. Får å få ekte spillere i lavere divisjoner i div land, må man velge disse når man starter et nytt spill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...