Aasgaard Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Er det noen i ascension som har erfaring med BWL fra før, eller gjør alle den fra 'scratch'? Veldig kjapt tatt uansett. 5464084[/snapback] En del der kommer fra Renegade Legion, de hadde drept de fire første bossene før. To av oss, som gikk fra Sin, hadde erfaring til Chromaggus. Men det er også veldig mange uten noen eller svært liten BWL-erfaring. Hjelper mye å satse på folk som i alle fall er vant til raiding og alt det innebærer, fremfor folk som må lære hvordan ens egen og andres klasser fungerer optimalt sammen. Litt to diskusjoner til samme tid her nå, uansett, gratulerer til Dedication
Omar Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Kjedelig å bruke 1 uke på bwl, når det kan gjøres på en kveld.... Uansett, å bruke 1 uke på hele bwl første gang er jo ikke no prob. Gutta er jo alliance! 5462581[/snapback] .. Said the shaman. Stop the whine please. 5462612[/snapback] wf totem > BoM, BoS, BoM, auras ++++
andiss Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 (endret) EDIT: slettet Men gratz at dere tok Broodlord (alltid en deilig førelse å ta en ny boss). Lykke til videre. Endret 19. januar 2006 av andiss
stoltz Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 uberhunter, hvordan server er dere på? 5464246[/snapback] Sjekk siggen hans 5464291[/snapback] Ja...?
percha Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Men, dere har jo slått dere sammen av andre guilds da Ascension, og de var jo på Chrom/nef før dere startet, så dere har jo erfaring fra før av.. ^^ Er ikke som dere hopper fra MC til BwL akkurat, men gratz for det.
holst84 Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 uberhunter, hvordan server er dere på? 5464246[/snapback] Sjekk siggen hans 5464291[/snapback] Ja...? 5467210[/snapback] Hva mener du? Hvis han ser i siggen til Uberhunter så ser han at han spiller på Mazrigos
StorPeder Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 (endret) Jeg hijacker denne tråden! Guildet mitt på TVC (Validus) er akkurat ferdig med første dag i MC. Vi var 34 stk (Egentlig 38, men 4 forsvant pga lag og CTRA- bugs) og vi tok ned Lucifron (ca 3 førsøk), Magmadar (3 førsøk), Gehennas (1 forsøk) og Garr (1 forsøk)! Ingen trashmob- wipes heller Mange der hadde ikke vært i MC før, inkludert meg, så vi er ganske fornøyde. Masse gode drops, og ironisk nok mest til roguene som vi har for få av Morro var det hvertfall! Endret 22. januar 2006 av kristteo
OscarWoHA Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Men, dere har jo slått dere sammen av andre guilds da Ascension, og de var jo på Chrom/nef før dere startet, så dere har jo erfaring fra før av.. ^^ Les hva Aasgaard skrev.
Amon Amarth Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Jeg hijacker denne tråden!Guildet mitt på TVC (Validus) er akkurat ferdig med første dag i MC. Vi var 34 stk (Egentlig 38, men 4 forsvant pga lag og CTRA- bugs) og vi tok ned Lucifron (ca 3 førsøk), Magmadar (3 førsøk), Gehennas (1 forsøk) og Garr (1 forsøk)! Ingen trashmob- wipes heller Mange der hadde ikke vært i MC før, inkludert meg, så vi er ganske fornøyde. Masse gode drops, og ironisk nok mest til roguene som vi har for få av Morro var det hvertfall! 5477736[/snapback] Jeg vil si det er mye mer imponerende
Hildana Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Jeg hijacker denne tråden!Guildet mitt på TVC (Validus) er akkurat ferdig med første dag i MC. Vi var 34 stk (Egentlig 38, men 4 forsvant pga lag og CTRA- bugs) og vi tok ned Lucifron (ca 3 førsøk), Magmadar (3 førsøk), Gehennas (1 forsøk) og Garr (1 forsøk)! Ingen trashmob- wipes heller Mange der hadde ikke vært i MC før, inkludert meg, så vi er ganske fornøyde. Masse gode drops, og ironisk nok mest til roguene som vi har for få av Morro var det hvertfall! 5477736[/snapback] Du glemte å si at vi bare hadde 1 tranq shot også
Tbau5 Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Jeg hijacker denne tråden!Guildet mitt på TVC (Validus) er akkurat ferdig med første dag i MC. Vi var 34 stk (Egentlig 38, men 4 forsvant pga lag og CTRA- bugs) og vi tok ned Lucifron (ca 3 førsøk), Magmadar (3 førsøk), Gehennas (1 forsøk) og Garr (1 forsøk)! Ingen trashmob- wipes heller Mange der hadde ikke vært i MC før, inkludert meg, så vi er ganske fornøyde. Masse gode drops, og ironisk nok mest til roguene som vi har for få av Morro var det hvertfall! 5477736[/snapback] Gratulerer! Å begynne MC er det aller beste i WoW. Gåsehud hver eneste gang en boss går ned, alle går amok på VT. Nå er det bare en sjelden "good job", og vi har ikke tatt Ragnaros enda.. Prøv å få blitt med på Onyxia first-kill og, helt syk følelse.
.Marcus Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Var med på første Rag killet vårt. Makan til leven på TS
stoltz Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 uberhunter, hvordan server er dere på? 5464246[/snapback] Sjekk siggen hans 5464291[/snapback] Ja...? 5467210[/snapback] Hva mener du? Hvis han ser i siggen til Uberhunter så ser han at han spiller på Mazrigos 5468837[/snapback] Misforsto, trodde du skulle gjøre narr av siggen til wolfenkill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå