dmx Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 (endret) Hei Jeg har problemer med å logge meg inn på Msn Messengeren, skjønner ikke hva som e galt Noen som kan hjelpe meg med dette her? Når jeg trykker på "Logg På" så får jeg opp dette her: Jeg trykker på "Feilsøk" og dette kommer opp: Så "Reparer" jeg det men msn'n funke ikke alikevell Åssen fikser jeg dette? PS: Fant dette her også, "Du er for øyeblikket IKKE koblet til. NET Messenger Service" - Hva skal det bety? Hadde vært fint hvis noen hadde forklarte meg hva som e galt, har prøvd å fikse det mange ganger men får det ikke til Takk! Endret 17. januar 2006 av dmx
vbnswf Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Har du prøvd å logge på med en annen msn-konto? Har du brannmur/router?
dmx Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Skrevet 17. januar 2006 jepp har prøvd å logge meg på annen konto. Bruker Mozilla Firefox nettleser.
Skrote Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Prøv å sett Internet Explorer som standard nettleser. Det funket for meg når jeg hadde problemer med dette.
vbnswf Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Prøv å sett Internet Explorer som standard nettleser. Det funket for meg når jeg hadde problemer med dette. 5456590[/snapback] hehe, microsoft ass.
uthufhtrhyhfg Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Har du prøvd å restarte adsl modemet? Det bruker å funke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå