Simen1 Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 (endret) Jeg fikk en uber-kjip mp3-spiller i velkomstgave for abbonnementet av Illustrert Vitenskap. Den har 64 MiB minne og ikke noe display. Går det an å bytte ut flashbrikken fra Hynix med en større flashbrikke og flashe firmwaren for å få mer minne på den? Kan jeg flashe den i det hele tatt? (Er det mulig å lese av innholdet på mikrokontrolleren eller flashe denne?) Tror dere den konnektoren på undersiden er ment for en versjon av denne spilleren med display? I så fall vil det la seg gjøre å kjøpe og sette på et display? Selvfølgelig uten at det koster like mye som en ny mp3-spiller med display og mer minne. Spesifikasjoner på Hynix-brikken Spesifikasjoner på AMP2051 Endret 17. januar 2006 av Simen1
Firesky Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 hvis du skal bytte flash minnet og deretter flashe firmwaren så vil jeg nesten tro at du må modde på en firmware du finner på nettet elns... kan fort bli ekstremt vanskelig tror nesten det er lettere å lage en spiller fra bunnen av istedet ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå