Marvin~ Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Må skifte clutch på en subaru justy. Denne har tverrstilt motor, og i teorien skal det være mulig å skifte clutchen uten å ta ut motoren. Noen som vet om teori og praksis stemmer overens her?
knut eivind Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 mener du tverrstilt motor? trodde ikke subare hadde tverrstilt jeg, men er den tverrstilt er det som oftest en voldsomt spetakkel og skifte clutch, men i bror min sin subare legacy er det langstilt motor og der ser det ut som et clutchbytte skal gå veldig greit akkurat som på en bil med bakhjulstrekk
sluffy Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Knut Eivind: Legacy er vel permanent firehjulsdrift på. Justy har forhjulstrekk, med mulighet for innkobling av firehjulsdrift (evt. omvendt). Da vil det vel være mest praktisk med tverrstilt motor.
Marvin~ Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Skrevet 18. januar 2006 Joda, motoren er tverrstilt og den har valgfri firhjulstrekk med permanet drift på fremhjulene. Har bestilt meg en service manual, men ønsker å høre om noen har praktisk erfaring med bytte av clutch
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå