wewwen Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 problem 1. Vi skal ha SkoleLan, derfor lurte jeg på om det gikk ann og bruke 2 nettverks kort mot et nett, går dette? og hvilke problemer kan det oppstå? problem 2. Hvordan sette opp en lokal DC++ server?
tommy_89 Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 (endret) problem 1. Vi skal ha SkoleLan, derfor lurte jeg på om det gikk ann og bruke 2 nettverks kort mot et nett, går dette? og hvilke problemer kan det oppstå? problem 2. Hvordan sette opp en lokal DC++ server? 5451359[/snapback] Ville lat vær og gjøre det så vanskelig. Hvorfor ikke bare dele filene i windows også bruke søkefunksjonen som er innebygd? Edit:Win-xp.no link: http://www.win-xp.no/index.php?name=Forums...ewtopic&t=12639 Endret 17. januar 2006 av tommy_89
buskmann Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 problem 1. Vi skal ha SkoleLan, derfor lurte jeg på om det gikk ann og bruke 2 nettverks kort mot et nett, går dette? og hvilke problemer kan det oppstå? 5451359[/snapback] Det går finfint. Du får to IP-adresser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå