stian-hg Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 (endret) Dette er beskjeden jeg får, når jeg prøver å joine CSS servere. Det utdypes aldri hvorfor så dermed vet jeg ikke helt hvor jeg skal begynne å lete. Det skjedde plutselig i helgen og siden det har jeg ikke fått spille på noen servere. Noen som har erfaring med dette? Endret 17. januar 2006 av stian-hg
galaxee Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Har du Firewall? som Norton, Sjekk isåfall at ikke "HL2.EXE" er blokka!
DurinVIII Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Jeg har samme problem. Jeg har ikke kommet meg inn på noen servere i ei uke eller noe. Som oftetst så henger spillet seg på parsing game info, eller connecting to server
galaxee Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 min klikka for 3 uker siden! når det ble "changelevel" så hang det seg opp på "parsing game info" Tror eg lan inn Steam helt på nytt, da var det i orden igjen! Prøv å kjør "Kontoller disk for feil" Er kansje "Bad Sector" på disken! før du reinstallerer. huska det hjalp når "Hl2.exe har et (stort) problem"
stian-hg Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Skrevet 17. januar 2006 Takk for svar! Det var Norton som var problemet, nærmere bestemt Internet Worm Protection.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå