Gå til innhold

Cooler Master Wave Master


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt dette kabbinettet siden jul nå og er storfornøyd:D

Det stort, kjølig , støysvakt og god plass å bygge i. Monteringen gikk smørefritt!

Også er det jo så sinnsykt delig å se på også:dribble:

Det enste negative er at jeg synes at det virker som om sidedørene sitter litt løst.. men dette er bare en baggatell. Dette er det ultimate kabinett!

Lenke til kommentar

Veldig fornøyd jeg også, med de samme erfaringene som Schafferer.

 

Jeg har støydempet mitt kabinett med stille komponenter og stille vifter på cpu/strøm/skjermkort.

 

Av den grunn la også jeg merke til at sidedørene sitter litt løst. De sitter ordentlig fast, men har du en veldig stille maskin vil du merke/høre at de vibrerer litt og lager en lav støy. Jeg løste det problemet ved å teipe innsiden av dørene (der dørene er i kontakt med kabinettet) med hvit elteip fra Clas Ohlson (20-30 kr).

 

De tre medfølgende viftene er IKKE veldig støysvake (1 stk bak og to stk foran ved harddiskene). Jeg har forløpig valgt å ikke bruke de, men har prøvd de med Zalman 2 vifterehulator, da er de stille(ere).

 

For den bak kan du kjøpe en Zalman 2 vifteregulator for å senke hastigheten (ca 45 kr). For de to foran er det litt mer komplisert siden de bruker strøm fra standard harddisk kontakter. Her kan du også bruke en Zalman 2 vifteregulator, men du må bruke sukkerbiter eller lignende for å koble den til.

 

Ellers er det standard skruer for å feste harddisker og DVD/CD. Jeg har kjøpt meg gummierte skruer (Grommets) som jeg har skrudd til litt løst for å hindre ressonans.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...