DaniXh Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Jeg er på jakt etter et godt, ikke nødvendigvis gratis, 3D program. Hovedsakelig skal jeg modelere univers og forskjellige solsystemer, og trenger program deretter. Noen som har no erfaring med lignende programvare? Etterhvert når jeg er ferdig vil jeg være i stand til å roame fritt rundt i solsystemet våres, med planeter i riktig størrelse, omløpsbane, fart, masse osv. Alle venner og bekjente beskriver meg som en som konstant "vimser rundt i sin egen verden" - og når jeg tenker etter er ikke dette noen dårlig ide
Glipp Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Jeg er på jakt etter et godt, ikke nødvendigvis gratis, 3D program.Hovedsakelig skal jeg modelere univers og forskjellige solsystemer, og trenger program deretter. Noen som har no erfaring med lignende programvare? Etterhvert når jeg er ferdig vil jeg være i stand til å roame fritt rundt i solsystemet våres, med planeter i riktig størrelse, omløpsbane, fart, masse osv. Alle venner og bekjente beskriver meg som en som konstant "vimser rundt i sin egen verden" - og når jeg tenker etter er ikke dette noen dårlig ide 5448984[/snapback] hvis det er 3d modelleringsprogram du er ute etter vil jeg si at 3d studio max 8 er supert
blured Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 "3ds Max 8 er billig også"........ men jeg kan si meg enig i at det er supert. En kompis av meg gjør ikke annet. Har planlagt hele karrierer. Som noe innenfor animering/film bransjen. Det han lager er ganske så bra. Så det at 3ds Max 8 er supert er jeg enig i. Men man kan ikke akkuratt kalle det et nybegynner program. Og prisen setter en stopper for de fleste (hvis man ikke tenker pirat her, men det håper jeg ikke dere gjør)
Torbjørn T. Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Blender 3D er gratis, og skal vere ganske bra. Du finn ein del tutorials bl.a. på sida deira, og her.
kvase Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 http://www.digi.no/nettjuveler/?id=6613&uid=1002586 fant disse her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå