Gå til innhold

Motorola V3i og SLVR L7 førsteinntrykk


Anbefalte innlegg

Da fikk jeg omsider V3i og L7, begge med 512 MB minne. U6 og L6 var mer ment for ett litt lavere segment, hvor design var viktigere en gode spesifikasjoner....Her er mitt førsteinntrykk etter noen timer.

 

SLVR L7:

 

L7 og L6 er så og si den samme telefonen....utenpå. Mens L6 kommer i sølv så kommer L7 i sort. Hele telefonen er i sort metal ( Black metal! :devil: ). Den er også litt tyngre en L6 men gir en utrolig kvalitetsfølelse. Ikke engang Nokia 8800 kan måle seg. SLVR er utrolig tynn men noen millimeter tykkere en lillebroren. Tastaturet er likt V3, mens L6 er ett litt tilnærmet tradisjonellt tastatur. Forskjellen ligger på innsiden. L7 er forbedret på alle måter. Skuffelsen ligger mest i kameradelen som bare har VGA. Skjermen er av topp kvalitet og yter 256.000 farger med TFT teknologi. Menyene er lik V3, men man merker at L7 er mye kjappere en sine forgjengere.

 

Det V3, U6 og L6 savnet er minne. L7 har plass for minnekort av typen transflash. Minnekortet settes inn på siden og man trenger ikke ta ut batteri. Telefonen har bluetooth, kamera m/ video ( søkeren bruker ikke som V3i, hele skjermen ), nye spill, nye skins og ellers det V3 RAZR har. Dette er en forbedret V3 i candybar versjon. Batteriet er forbedret fra V3, noe mange har ønsket. Det medfølger blant annet stereoheadsett i hvitt pluss datakabel. Dette er en av de lekreste telefonen jeg har sett og jeg vil bruke mye tid fremover for grundig test

 

V3i:

Endelig er den populære V3 RAZR kommet i ny og oppgradert drakt. Noen ny telefon er det imidlertidig ikke, men de som liker V3 vil elske denne! Utseendet er forbedret en annen type farge og design på metaldelene. Skjermen utvendig har fått deg en oppgradering til 65000 farger samt en M logo som lyser blått under standby. Skjermen har de samme spesifikasjonene som V3 men gjengir farger mye klarere.

 

Kameraet har fått seg en oppgradering til 1.3 MP, noe som ikke er noe spesiellt anno 2006. Søkeren ruker hele skjermen og gir ett helt annet inntrykk når man skal ta bilder. Minnekort er noe jeg har savnet, men med er med V3i er dette rettet opp. Også menyene på V3i er som V3 RAZR. Også denne er blitt mye kjappere i menyene og har fått nye spill samt muligheten for skins. I esken medfølger det stereo hodetelefoner og datakabel

 

L7 og V3i tilbyr ikke noe revolusjonerende nytt men Motorola er blit anebrytende på størrelse. Jeg anser disse som oppgraderinger i nye design og jeg mener de lykkes til det fulle. Hvis det KUN er snakk om megapixler og mest mulige funksjoner så finnes det bedre alternativ. Hvis design i tillegg er viktig er disse to ( U6 og L6 i tillegg ) utmerkede alternativer. Personlig er disse noe av de mest spennende jeg har hatt, men jeg verdsetter designet og syntes det er noe av det lekreste som finnes.

 

Det er verdt å merke seg at disse IKKE kommer med iTunes, men motorolas egen mediaplayer, men dette skal man kunne oppgradere etterhvert. De finnes i to versjoner- iTunes og NON-iTunes...

 

OPPDATERT:

Etter litt testing viser det seg at L7 ikke har flightmodus, men også dette skal kunne oppgraderes

 

picture4805dv.th.jpg

 

picture4783hb.th.jpg

 

picture4773sl.th.jpg

 

picture4766ep.th.jpg

 

flere bilder kommer

Endret av Mobilguiden666
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...