espinos Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Skrevet 16. januar 2006 nope. nå innstalerer jeg bf2 på nytt. har ¨reinstallert pcen idag
Mala Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Ta å hiv inn noen ord om åssen det gjekk her da :!: Om du får problemer med patchen så er du ikkje åleine
espinos Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Skrevet 16. januar 2006 hehe:P nå fikk jeg nå spillet til å funke helt fint:D så får jeg se på de patchene imorgen.. go natt gutter
Steina Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Er ikke noe problemer med patchene så lenge man ikke har Æ, Ø og Å i Windows-kontonavnet, og nok diskplass på C: som sakt.. Det er vel derfor du, Mala, hadde så mange problemer.. ?
Mala Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Nei altså, var ingen av de tingene. BF2 fungerte utmerket heilt til patch nr2 eller noe kom.Da var det 0 og niks som fungerte av tips! 2 formateringer og fortsatt det samme. rett før jul utførte eg en totalformatering fordi eg skulle kvitte meg med en IDE HD.eter ferien installerte eg igjen BF2 og patch uten problemer Ka som var problemet veit eg ikkje,men det er ikkje til å legge skjul på at det er noe som ikkje stemmer med patchene.
espinos Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Skrevet 17. januar 2006 Nå er pcn ryddet og spillet funker fint, men det kommer hele tiden opp "you have a connection problem" men spiller bra uansett. Satser på at 1.12 patchen fjerner dette problemet da og at jeg får opp servere jeg kan få ranking på by the way: Går det greit å bare patche direkte til 1.12?eller må jeg laste ned patcher fra 1.1 til 1.12?
Mala Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Eg også får regelmessig opp "connection problem" under spilling,men dette skyllses vel det trådløse bettverket på hybelen regner eg med
espinos Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Skrevet 17. januar 2006 gidder ikke å starte en ny tråd på dette. men jeg spiller på rank server, og alle er jo nesten generaler blir slaktet som et dyr uten våpen er det ikke noen måte å spille på rank servere med noen noe samme rang som deg selv?
Elendil Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Dårlig av det. Men det er ikkje vanskelig å slakte folk med unlcoks med standard våpen..
Elendil Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Eg også får regelmessig opp "connection problem" under spilling,men dette skyllses vel det trådløse bettverket på hybelen regner eg med 5454019[/snapback] For å seie det slik: Trådløst er ikkje det beste å spille med.
Mala Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Eg også får regelmessig opp "connection problem" under spilling,men dette skyllses vel det trådløse bettverket på hybelen regner eg med 5454019[/snapback] For å seie det slik: Trådløst er ikkje det beste å spille med. 5454764[/snapback] Nei sannt, merklig at COD2 eier BF2 ytelsen no jævlig over trådløst:tease: jaja det får bli med BF2 på skolen når vi spiller der istede
espinos Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Skrevet 18. januar 2006 jeg har fult progress på til privat first class rangen. men jeg får den ikke! hva må jeg gjøre?
Elendil Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Sjekk om dette hjelper: Avslutt spillet, start det igjen og spill.
espinos Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Skrevet 18. januar 2006 nei. det går ikke.. men jeg har ikke vært komandør og heller ikke leder for en gruppe. bare lone wolf.. må du være det for å få PFC?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå