Gå til innhold

Maskinen restarter etter joiner en server (BF2)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke noe problemer med patchene så lenge man ikke har Æ, Ø og Å i Windows-kontonavnet, og nok diskplass på C: som sakt..

Det er vel derfor du, Mala, hadde så mange problemer.. ?

Skrevet

Nei altså, var ingen av de tingene. BF2 fungerte utmerket heilt til patch nr2 eller noe kom.Da var det 0 og niks som fungerte av tips! 2 formateringer og fortsatt det samme. rett før jul utførte eg en totalformatering fordi eg skulle kvitte meg med en IDE HD.eter ferien installerte eg igjen BF2 og patch uten problemer :) Ka som var problemet veit eg ikkje,men det er ikkje til å legge skjul på at det er noe som ikkje stemmer med patchene.

Skrevet

Nå er pcn ryddet og spillet funker fint, men det kommer hele tiden opp "you have a connection problem" men spiller bra uansett. Satser på at 1.12 patchen fjerner dette problemet da og at jeg får opp servere jeg kan få ranking på :tease:

by the way: Går det greit å bare patche direkte til 1.12?eller må jeg laste ned patcher fra 1.1 til 1.12? :hmm:

Skrevet

Eg også får regelmessig opp "connection problem" under spilling,men dette skyllses vel det trådløse bettverket på hybelen regner eg med :hmm:

Skrevet

gidder ikke å starte en ny tråd på dette. men jeg spiller på rank server, og alle er jo nesten generaler :ohmy: blir slaktet som et dyr uten våpen :hrm: er det ikke noen måte å spille på rank servere med noen noe samme rang som deg selv? :)

Skrevet
Eg også får regelmessig opp "connection problem" under spilling,men dette skyllses vel det trådløse bettverket på hybelen regner eg med :hmm:

5454019[/snapback]

For å seie det slik: Trådløst er ikkje det beste å spille med. :D

Skrevet

5454019[/snapback]

For å seie det slik: Trådløst er ikkje det beste å spille med. :D

5454764[/snapback]

Nei sannt, merklig at COD2 eier BF2 ytelsen no jævlig over trådløst:tease: jaja det får bli med BF2 på skolen når vi spiller der istede :)

Skrevet

nei. det går ikke.. men jeg har ikke vært komandør og heller ikke leder for en gruppe. bare lone wolf.. må du være det for å få PFC?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...