Gå til innhold

Min første WoW-film

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er min første WoW-film. Det skal bli en liten serie på flere episoder om Leemus, Champion of The Horde. Dette er den første episoden jeg har laget men det er ikke den første i serien, så jeg vil gjerne ha tilbakemeldinger på hvordan den er laget, gjerne noen tips om hva som kunne vært bedre/hva som er bra.

Trykk her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm er det bare jeg som har hatt problemer med at filefront er utrolig treigt og bruker 23543535timer på og gi deg filen du vil laste ned? :hmm:

Skrevet
Ja, det er bare deg, her går det ihvertfall ok =)

5443271[/snapback]

Hm dustete... anyways ser om det går raskere ut over kvelden... hørtes ut som en artig liten serie dette :)

Skrevet

tok meg 2.5timer å laste ned filmen...

gir deg 2 av 10

de 2 kommer av god kvalitet på bilde og lyd

ellers bør filmingen forbedres mye! alt for skjelvent osv... se world of roguecraft

handling bør også være til stede

Skrevet (endret)

Jeg synes World of Rogucraft og filmen til Maydie er gode eksempler på hvordan en film kan lages... Du kan jo se litt på de å se om du får noen ideer :)

Endret av Hansa92
Skrevet (endret)

filefront har 8 jevla distroer oppe og speeden suger som F på alle sammen.. lå jo på 460kB/s her om dagen, men nå får jeg aldri over 40kB/s der,zomg.

Enig med de fleste her over meg.

God lyd,godt bilde..

Men fikk ikke helt med med hva den filmen gikk utpå egentlig ^_^

edit: Demonic! ROGUE! ikke rouge, husk det!

Endret av geedoo
Skrevet

Jeg har egntlig bare spørsmål om filmingen;

Du sier du brukte fraps, hvliken versjon ? Har du betalt for dette ? Jeg har nemlig problemer med å finne et fint program som filmer godt og som er gratis/billig.

Hvilket redigeringsprogram bruker du/anbefaler du ? (billig/gratis)

For å si noe om filmen, lurer veldig på hvordan du skal fortsette, du sier det er en serie om livet til denne fyren. Kan bli morsomt å følge ham, i PvP eller mer som en humoristisk serie.

Lykke til :thumbup:

Skrevet
..... og filmen til Maydie er gode eksempler på hvordan en film kan lages...

5445003[/snapback]

Vil råde deg bort fra Maydie sin film, effekter og zoom inn og ut ødelagde filmen for min del, fikk berre vondt i hovudet av filmen. Litt for mykje fjortissaktig med den uendelige effektstømmen.

Skrevet

Synes dere alle bør laste ned "Blackwing lair The movie"

INGEN over INGEN ved siden! Beste wow film lagd noensinne! Aldri vil det bli laget en bedre film enn denne hvis ikke han som lagde den lager en ny =)

Last den ned fra www.curse-gaming.com

Se og lær ...

Skrevet

ok, denne filmen var kjedelig :nei:

Du bør gjøre all den gåinga kortere. og prøve å bygge opp historien litt mer.

hero'en var bare 3 sec inne hos sylvana og så gikk han ut med en gang? Prøv å bygg det opp litt mer.

Ellers bra musikk og god kvalitet, Keep it up! :!:

2/10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...