ssswopp Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 topic sier sitt tenkte jeg skulle lære meg litt mer om biler og motorsykler og rett og slett motor generelt..
Zeph Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Eg kjøpte ei Haynes-bok når eg fekk meg bil og har lært veldig mykje av den. Den er jo spesifikt for min bil, men har lært veldig mykje om motor generelt og det å kunne identifisere og reparere feil.
ssswopp Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Skrevet 15. januar 2006 Eg kjøpte ei Haynes-bok når eg fekk meg bil og har lært veldig mykje av den. Den er jo spesifikt for min bil, men har lært veldig mykje om motor generelt og det å kunne identifisere og reparere feil. 5441787[/snapback] jaok, tror kanskje jeg skal ta meg en tur til biltema for å finne no lese stoff jeg ass var det biltema du kjøpte boka?
Zagato Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Du får litt teoretisk kunskap fra Alt om bilen, men erfaring får du når du prøver ut teorien, og finner ut at det ikkje alltid er likt i teori og praksis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå