Gå til innhold

King Kong gamer edition - syke systemkrav!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har hørt flere si at det hakker på 360.  Kanskje det kan være ekstreme varmeproblemer hos dem da ?

5441553[/snapback]

Kan det være at de har prøvd den uferdige demoen som var på maskiner i butikker?

 

For det hakker ikke hos meg heller, så de du kjenner med denne feilen bør vurdere å få maskinen sin sjekket.

 

PS: Gamer Edition til PC er jo nettopp en ekstremversjon for de med det aller råeste utstyret. Spillet er det samme, men med bedre teksturer/lys osv. Det er jo ikke noe å klage over dette; den 'vanlige' versjonen burde funke fint på de fleste PC'er. Å teste den 'tunge' versjonen uten noe i nærheten av det oppgitte minimumskravet er jo bare bortkastet tid.

Endret av Doogle
Lenke til kommentar
PS: Gamer Edition til PC er jo nettopp en ekstremversjon for de med det aller råeste utstyret. Spillet er det samme, men med bedre teksturer/lys osv. Det er jo ikke noe å klage over dette; den 'vanlige' versjonen burde funke fint på de fleste PC'er. Å teste den 'tunge' versjonen uten noe i nærheten av det oppgitte minimumskravet er jo bare bortkastet tid.

Så du må velge versjon når du kjøpe spelet, og om 5 år når vi har bedre pcer så kan dei som kjøpte gamer editon glise. Visst einaste forskelen er grafikken burde dei ha klart å få det inn i en versjon. Så kan dei heller stille på settinger. Virjer som det er penger inne i bildet her, sikkert nokon som kommer til å kjøpe begge til slutt.

Lenke til kommentar
Jeg har hørt flere si at det hakker på 360.  Kanskje det kan være ekstreme varmeproblemer hos dem da ?

5441553[/snapback]

Kan det være at de har prøvd den uferdige demoen som var på maskiner i butikker?

 

For det hakker ikke hos meg heller, så de du kjenner med denne feilen bør vurdere å få maskinen sin sjekket.

 

PS: Gamer Edition til PC er jo nettopp en ekstremversjon for de med det aller råeste utstyret. Spillet er det samme, men med bedre teksturer/lys osv. Det er jo ikke noe å klage over dette; den 'vanlige' versjonen burde funke fint på de fleste PC'er. Å teste den 'tunge' versjonen uten noe i nærheten av det oppgitte minimumskravet er jo bare bortkastet tid.

5443387[/snapback]

 

 

 

Jeg klager ikke. Jeg bare lurte på om det var noen forskjell. :)

Lenke til kommentar

King Kong på Xbox360 er låst til max 30fps. Om det kan defineres som hakking eller ikke er opp til hver enkelt. Jeg selv synes spill går ujevnt om de har mye under 60fps.

 

King Kong gamer's edition til PC er håpløst dårlig opptimalisert. Selv om du tilfeldigvis skulle innfri systemkravene, vil det ikke gå 100% jevnt. Selv uten AA/AF. Dvs: under 60fps.

;)

Lenke til kommentar
King Kong på Xbox360 er låst til max 30fps. Om det kan defineres som hakking eller ikke er opp til hver enkelt. Jeg selv synes spill går ujevnt om de har mye under 60fps.

 

King Kong gamer's edition til PC er håpløst dårlig opptimalisert. Selv om du tilfeldigvis skulle innfri systemkravene, vil det ikke gå 100% jevnt. Selv uten AA/AF. Dvs: under 60fps.

;)

5443817[/snapback]

 

Under 60 FPS? Det vil jeg nå si er stabilt.. Under 30 er ustabilt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...