Billy Bob Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Har en streamer koblet til maskinen, og får beskjed om at kabelen ikke er koblet til, som er BS. Noen som har noen tips om hva jeg kan se etter for å finne feil? Har dessverre ikke en annen maskin å teste med, men har testet med en annen kabel uten forandret resultat. På forhånd takk. Rune
MindTooth Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Det er ikke kontakt i en av delene av kabelen. Men du sier du har brukt to kabler, så jeg tror ikke de er ødelagt.
Billy Bob Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Skrevet 15. januar 2006 (endret) Det er akkurat det. Kan ikke se noe på pinnene verken på streameren eller maskinen. Holder på å tørne snart. Edit: Det er jo et gult lys på maskinen, rett ved hvor en plugger i. På streameren er det et grønt og et gult. Skal ikke noen av de lyse? Endret 15. januar 2006 av Billy Bob
Billy Bob Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Skrevet 21. januar 2006 Er det ingen som har noen tips til hvordan jeg kan finne ut hva som er gale?
sigen Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Tror de lysene du snakker om skal lyse, de gjør hvertfall det hos meg. Muligens det er nettverkskortet som er ødelagt, eller om du er heldig; Driverproblemer
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Høres ut som dårlige kabler kan være en årsak. Sett hastigheten på netkortet til 10 Mb full duplex å se om det løser problemet.
Pingla Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Hvilken streamer er det du prøver å koble til maskinen da? Kanskje du må ha en krysset kabel?
Billy Bob Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Skrevet 22. januar 2006 Høres ut som dårlige kabler kan være en årsak. Sett hastigheten på netkortet til 10 Mb full duplex å se om det løser problemet. 5478056[/snapback] Skal prøve dette etter jobb i dag. Hvilken streamer er det du prøver å koble til maskinen da?Kanskje du må ha en krysset kabel? 5478160[/snapback] Pinnacle Showcenter 1000g. Det er det som er så rart, jeg har jo brukt den uten krysset kabel før. Funket fint da. Jeg har også byttet mellom to kabler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå