Gå til innhold

Resette CD key

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har nettopp solgt HL2 til en på qxl, og han får ikke spillt, for cd-keyen er allerede registrert... Men det er så lenge siden jeg spillte HL2, så jeg husker hverken brukernavn eller passord på steam-kontoen... Har heller ikke mulighet for å laste ned steam. (har bare 56k model nå...)

Noen som vet hvordan man resetter cd-keyen?

Takk for svar!

MVH Jørgen Rohde

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei! Har nettopp solgt HL2 til en på qxl, og han får ikke spillt, for cd-keyen er allerede registrert... Men det er så lenge siden jeg spillte HL2, så jeg husker hverken brukernavn eller passord på steam-kontoen... Har heller ikke mulighet for å laste ned steam. (har bare 56k model nå...)

Takk for svar!

MVH Jørgen Rohde

5438719[/snapback]

Om du ikke nevnte dette på qxl, og at han ikke spurte om cdkeyen var brukt.. så kan han ikke klage på dette!

Skrevet

Takk for svar!

MVH Jørgen Rohde

5438719[/snapback]

Om du ikke nevnte dette på qxl, og at han ikke spurte om cdkeyen var brukt.. så kan han ikke klage på dette!

5438765[/snapback]

nei ingen bryr seg selvsagt! :whistle:

hadde det vore moro om du hadde kj0pt ei brukt windows xp plate uten cdkey :innocent:

skal vi ikke alle legge ut vores gamle cdkey tilsalgs?

windows xp selges

Til Tradstarter>

har du den orginale coveret som cdkey star pa, kan du sende det i posten til han!

da kan han ta bilde av coveret med cdkey og sende en mail til valve og sp0r ;)

Skrevet

Han som kjøpte spillet, har jo cd-keyen selv... Jeg vet ikke hva den er, har ikke spillt på lenge, og har sletta spillet... Har sakt at han kan få pengene tilbake...

Gjest Slettet+56132
Skrevet

Du får en "reiciept" (IKKE oppskrift, fjott ;) ). Den kan du bruke til å løsne HL2 fra kontoen din, så noen andre kan bruke den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...