Gå til innhold

Bra single player RPG?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ellers er jo Fate et artig lite spill. Koster også kun en 130 kroner og nedlastbart via nettet. fått veldig bra omtale

5483656[/snapback]

Fate så faktisk litt kult ut. Tror jeg tester det. Var jo billig. :D

Skrevet

Jeg sier deg bare: spill might and magic spillene. Spill nr 6 7 og 8 er ganske bra. Noen har forskjellige meninger om hvilken som er best, men hadde jeg vert deg hadde jeg begynt med nr 6, så 7 så 8. Ikke fordi det har noe spessmed storyen å gjøre, men det er bare slik, gir bedre feeling :tease:

Om du ikke har lyst til å spille alle er vell kanskje 7 det beste mener jeg.

Skrevet (endret)

Jeg vil anbefale "Spellforce: Order of Dawn" med de to tilhørende expansions "Breath of Winter" og "Shadow of the Phoenix", kombinasjon av RPG/RTS - veldig pent og gir deg mye spilletid for pengene.

Edit: Glemte link: Spellforce

Som man ser av url - et ekstra spill til "ventelisten:" "Spellforce II: Shadow Wars" er på vei, jeg venter på dette sammen med NWN2 blant andre.

Endret av Gnurk
Skrevet
Tror jeg prøver Temple of Elemental Evil. Så litt bra ut. Noen som har noen erfaringer med det spillet?. Får også sjekke ut Arcanum og Vampires - Bloodlines

5438310[/snapback]

Rimelig greit spill det, bare litt kort kanskje. (Temple of Elemental Evil)

Arcanum er superbra, det må du bare teste :thumbup:

Likte du Fallout? Da må du få med deg Fallout 2, synes det var enda bedre enn det første.

Might and Magic serien er bra.

Gode gamle klassikere mens man venter :cool:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...