lOvebakken Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Skrevet 23. januar 2006 Da var kabinettet i hus og montert. Er veldig fornøyd. Stilrent og enkelt kabinett uten masse bling bling. KJEMPEGOD kjøling i forhold til mitt gamle litt slitne aopen kabinett uten andre vifter enn psu. Tempen sank med 15 grader både på cpu og inne i kassa! Og det er bare med front vifta gående. Har nemlig et problem med at jeg bare har to strømuttak til vifter på hk(en til cpu-vifte og en til en sys fan) noen som vet hvordan jeg skal få koblet til den siste vifta? Er det f.eks mulig å få tak i en overgang fra 3pin til 4 pin (har flere små 4 pin på psu) og isåfall hvordan får jeg disse til å ha 12v spenning? andre muligheter for å få koblet til vifta som skal blåse ut bak?
Tøråsen Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Da var kabinettet i hus og montert. Er veldig fornøyd. Stilrent og enkelt kabinett uten masse bling bling. KJEMPEGOD kjøling i forhold til mitt gamle litt slitne aopen kabinett uten andre vifter enn psu. Tempen sank med 15 grader både på cpu og inne i kassa! Og det er bare med front vifta gående. Har nemlig et problem med at jeg bare har to strømuttak til vifter på hk(en til cpu-vifte og en til en sys fan) noen som vet hvordan jeg skal få koblet til den siste vifta? Er det f.eks mulig å få tak i en overgang fra 3pin til 4 pin (har flere små 4 pin på psu) og isåfall hvordan får jeg disse til å ha 12v spenning? andre muligheter for å få koblet til vifta som skal blåse ut bak? 5486290[/snapback] Får vel tak i en sånn splitter på 3pin-uttak også så du får plass til 2stk vifter...
lOvebakken Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Skrevet 23. januar 2006 (endret) Da var kabinettet i hus og montert. Er veldig fornøyd. Stilrent og enkelt kabinett uten masse bling bling. KJEMPEGOD kjøling i forhold til mitt gamle litt slitne aopen kabinett uten andre vifter enn psu. Tempen sank med 15 grader både på cpu og inne i kassa! Og det er bare med front vifta gående. Har nemlig et problem med at jeg bare har to strømuttak til vifter på hk(en til cpu-vifte og en til en sys fan) noen som vet hvordan jeg skal få koblet til den siste vifta? Er det f.eks mulig å få tak i en overgang fra 3pin til 4 pin (har flere små 4 pin på psu) og isåfall hvordan får jeg disse til å ha 12v spenning? andre muligheter for å få koblet til vifta som skal blåse ut bak? 5486290[/snapback] Får vel tak i en sånn splitter på 3pin-uttak også så du får plass til 2stk vifter... 5486399[/snapback] hvor får jeg kjøpt sånn splitter? PS: bilder litt forsinket pga kameratrøbbel (må muligens tas med mobil) Endret 23. januar 2006 av lOvebakken
Tøråsen Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Får vel tak i en sånn splitter på 3pin-uttak også så du får plass til 2stk vifter... 5486399[/snapback] hvor får jeg kjøpt sånn splitter? 5487100[/snapback] Vet ikke helt.. Men er ganske sikker på at man får tak i det
lOvebakken Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Skrevet 25. januar 2006 (endret) noen bilder fra kabinettet (flere kommer senere men kameraet har tatt kvelden så disse er i litt dårlig mobil-kvalitet) Endret 26. januar 2006 av lOvebakken
lOvebakken Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Skrevet 26. januar 2006 (endret) Fulgte ikke fronten med eller? ^^, 5498722[/snapback] tror ikke denne siden liker bitmap bilder... prøver å legge inn flere, men de kommer ikke opp... Endret 26. januar 2006 av lOvebakken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå