Jonas Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 (endret) Hei, Fikk meg Arcanist bracers i dag og lurer litt på hva slags enchant jeg skal putte på. Står mellom +9 Spirit og +4 mana 5/tick. Så, spørsmålet er da; hva tjener jeg mest på med tanke på mana-regen? Hvor mye Spirit er det i mana p/tick? Edit: Kan jo nevnes at jeg har Evocation. Spirit er jo godt der. Edit: Tick, ikke hvert sekkund. Endret 14. januar 2006 av Jonas
Loeve Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 (endret) 4 mana 5/s er -mye- bedre enn 9 spirit. Spesielt siden du kommer til å ligge jevnt innenfor 5-sekundersregelen i MC, og mana/5s gjelder utenfor den regelen. Spirit-regelen er "mana/tick = (Spirit / 4) + 13" tror jeg. Endret 14. januar 2006 av Loeve
dimdal Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Egentlig så er det situasjonsbestemt, f.eks vil du regenerere mer med spirit når du har dps-pauser enn med mp5, men samtidig vil du kanskje regenerere mye mer overall med mp5 gear. Når vi bruker healing-rotations (Jeg er priest) så passer jeg på å maxe ut så mye spirit jeg bare kan, for da vet jeg at jeg får mye mer mana tilbake i pausene. Finnes også en modifikasjon for dette som sammenligner mp5 mot intellect og spirit i hver kamp. Husker ikke hva den heter, men sikkert noen her som vet..
Yosuf Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Er ihvertfall en mod som heter spiritfactor som sammenligner det. Er flere og.
.V. Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Syns å huske å ha sett utregninger som viser at 1 mana/5sec = 1.6 spirit om du ikke er i combat, men det er du jo veldig ofte. Denne linken er fullstending offtopic, men siden vi diskuterer spirit så... http://blue.cardplace.com/cache/wow-mage/639665.htm
Jonas Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Skrevet 14. januar 2006 Noen som kan formelen eller har noen linker å vise til?
.V. Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Fant en for prester: "The formula for mana regen by spirit for priests (other classes use a different formula) is thus; Mana per tick = (Spirit/4)+13"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå