Irminsûl Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Hvis man velger noe på en meny i Windows XP ved å klikke med venstre musknapp, så forsvinner menyen. Er det mulig å gjøre det slik at menyen ikke forsvinner før jeg flytter muspila vekk, selv om jeg har valgt noe på menyen? Jeg fant ikke noe om det i TweakUI.
p@ge Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 jeg er ikke sikker hva du mener, prøv dette: Egenskaper for Oppgavelinjer og StartMeny>Tillpass>Avansert> Åpne undermenyer når jeg stopper over dem med musen. lykke til
Irminsûl Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Skrevet 15. januar 2006 Nei, det er ikke de jeg mente. Jeg vet heller ikke hva en "Oppgavelinje" i Windows. Det jeg mener er at jeg IKKE vil at menyer skal forsvinne etter at jeg har klikket på de, slik at jeg kan fortsette å velge.
p@ge Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Nei, det er ikke de jeg mente. Jeg vet heller ikke hva en "Oppgavelinje" i Windows. Det jeg mener er at jeg IKKE vil at menyer skal forsvinne etter at jeg har klikket på de, slik at jeg kan fortsette å velge. 5441712[/snapback] "Oppgavelinje" i Windows" er den nederste linje\bjelk på skjermen, høyreklikk på den og velg egenskaper. lykke til
Irminsûl Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Skrevet 15. januar 2006 Nei, det er ikke de jeg mente. Jeg vet heller ikke hva en "Oppgavelinje" i Windows. Det jeg mener er at jeg IKKE vil at menyer skal forsvinne etter at jeg har klikket på de, slik at jeg kan fortsette å velge. 5441712[/snapback] "Oppgavelinje" i Windows" er den nederste linje\bjelk på skjermen, høyreklikk på den og velg egenskaper. lykke til 5441921[/snapback] Ja, ok, men det var uansett ikke det jeg var ute etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå