pessimisten Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 1. Start Registry Editor: Start --> Run --> Regedt32.exe (NT/2K) eller Regedit.exe 2. Let deg frem til HKEY_LOCAL_MACHINE, og gå til: SYSTEM/CurrentControlSet/Services 3. Legg til verdien beskrevet nedenfor med å klikke Add value på edit menyen. Skriv så inn verdien og bruk DATA TYPE checkboksen til å sette verditypen. 4. Velg OK. 5. Reboot maskinen for å sette endringene i kraft. finner ikke "add value" det så mange verdier at e ikke vet hvilke e skal ta...
B4stian Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Du skal når du har klikka deg inn på det gå oppe på menyen og trykke på Rediger -> Ny -> "også hva du skal legge til" tror jeg, hvertfall sånn jeg forstår det. Du skal legge til en ny verdi, ikke forandre noe som ligger der, har jeg rett?
pessimisten Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Skrevet 13. januar 2006 Du skal når du har klikka deg inn på det gå oppe på menyen og trykke på Rediger -> Ny -> "også hva du skal legge til" tror jeg, hvertfall sånn jeg forstår det. Du skal legge til en ny verdi, ikke forandre noe som ligger der, har jeg rett? 5434779[/snapback] ja det er riktig, men når jeg trykker ny verdi kan jeg velge mellom: strengverdi binær verdi DWORD-verdi multistrengverdi utvidbar strengverdi så problemet er: hvilken må jeg velge?
Playmofetish Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Du skal legge til en ny strengverdi, som du så gir et navn. Når den så er laget, må du høyreklikke på den og velge endre. Der kan du så legge inn verdier, som f.eks directory til et program som skal startes opp eller lignende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå