Gå til innhold

Icemat Siberia headset og lydkort: Skurrer


Anbefalte innlegg

Jeg bestilte meg en pakke med Icemat Siberia Headset og lydkort, fra shg.no, som jeg fikk i dag.

 

Jeg koblet til lydkortet, og satte inn headset'et i lydkortet. Jeg måtte laste ned drivere til lydkortet siden det bare ble installert en tom mappe hvis jeg installerte fra cd'en som var med.

 

Som den gamer'en jeg er så startet jeg CoD2, klar til å høre alt. Men så hørte jeg litt skurring, som etterhvert ble til mye skurring. Jeg gikk inn på Icemat programmet og prøvde å gjøre om på forskjellige ting, og da jeg gjorde om analog output fra headset til 2 speakers, forsvant skurringen. Men etter en stund kom den tilbake og da jeg gjorde analog output tilbake til headset, forsvant da skurring. Så kom det tilbake og jeg skiftet analog output igjen.

 

Er jo slitsomt å holde på sånn hele tiden.

Virket først som det bare var i CoD2 det holdt på sånn, men så startet det i winamp også. Dog ganske sjeldent.

 

Noen som har en god forklaring på dette? Er det lydkortet eller headset'et? Burde jeg bruke angrefristen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bump, samt ny info.

 

Har prøvd uten lydkortet i en stund nå, og brukt det integrerte lydkortet. Har ikke merket noe skurring. Men lyden blir jo ganske tam med det integrerte lydkortet i forskjell til Siberia lydkortet, så vil helst få det til å funke. Er det noe med data'n min eller burde jeg sende tilbake lydkortet og kreve ny?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...