Gå til innhold

Sniktitt på Gudfaren (Multi)


Anbefalte innlegg

Oppdragene er delt opp i historieoppdrag, sideoppdrag og småoppdrag...sånn roughly. Flere er ganske innovative og passer fint inn i "Mafia-sjangeren", mens andre er av det mer ordinære slaget.

5571550[/snapback]

 

Det vil si finn han, drep han, hente belønning? Hvordan bygges karakteren opp? Litt RPG inne i hele saken, ala at han blir sterke eller noe slikt? Hvilke våpen er med i spillet, håper de holder seg autentisk til serien? :)

 

PS: Mange spørsmål her som kanskje sto i artikkelen, men jeg skumleste den bare så hadde vært greit om du kunne tatt det opp konkret her. På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk ingen info om hvilken grafikkmotor Gudfaren kjører på, men det er vel ingen umulighet å finne det ut på nettet.

 

Vil si at spillet ser bra ut, potensialet rent grafikkmessig er høyt. Gudfaren ble testet på PS2.

 

Rage_Hunter: Det du spør om står stort sett i sniktitten. :)

5571976[/snapback]

 

Hehe jeg var litt lat av meg :blush: Har nå tid og skal lese gjennom :)

Lenke til kommentar
Jeg er litt nysgjerrig på om dette spillet er slik Gudfaren-Gudfar Francis Ford Coppola påstår at det er; Ett epos i blod og vold som gjør narr av filmene hans.

5432515[/snapback]

Jeg også. I så fall vurderer jeg å ikke spille det, i ren protest (jada, jeg vet dere ikke bryr dere).

Lenke til kommentar

grafikken på pc versjonen er elendig,mafia har bedre grafikk og det spillet er 4 år gammelt.mafia var et fantastisk bra spill,jeg hadde gode forhåpninger til gudfadern,men ser ikke ea kommer til og ødelegge alt.gudfaren filmene er noen av de beste filmene noen gang,ser ikke ut som spillet blir noe bra.

 

det er enkelt og se at ps2 er primær utviklings platform for gudfaren spillene.pc versjonen er en port av ps2 versjonene.pc versjonen har ikke skygger i det hele tatt,bare sjekk ut disse siste pc skjermbildene fra gudfaren.

 

hørte at mafia2 kommer til og bli mye som tv serien sopranos,hørte jeg fra utviklere av mafia.spillet kommer ut på pc og xbox360.spillet kommer ut i 2006/07.det er bare og glede seg,for de gudfaren er i allefall ikke noe og glede seg til.

 

http://media.pc.ign.com/media/727/727925/imgs_1.html

Lenke til kommentar
grafikken på pc versjonen er elendig,mafia har bedre grafikk og det spillet er 4 år gammelt.mafia var et fantastisk bra spill,jeg hadde gode forhåpninger til gudfadern,men ser ikke ea kommer til og ødelegge alt.gudfaren filmene er noen av de beste filmene noen gang,ser ikke ut som spillet blir noe bra.

 

det er enkelt og se at ps2 er primær utviklings platform for gudfaren spillene.pc versjonen er en port av ps2 versjonene.pc versjonen har ikke skygger i det hele tatt,bare sjekk ut disse siste pc skjermbildene fra gudfaren.

 

hørte at mafia2 kommer til og bli mye som tv serien sopranos,hørte jeg fra utviklere av mafia.spillet kommer ut på pc og xbox360.spillet kommer ut i 2006/07.det er bare og glede seg,for de gudfaren er i allefall ikke noe og glede seg til.

 

http://media.pc.ign.com/media/727/727925/imgs_1.html

5574916[/snapback]

 

Kilde?

Lenke til kommentar
grafikken på pc versjonen er elendig,mafia har bedre grafikk og det spillet er 4 år gammelt.mafia var et fantastisk bra spill,jeg hadde gode forhåpninger til gudfadern,men ser ikke ea kommer til og ødelegge alt.gudfaren filmene er noen av de beste filmene noen gang,ser ikke ut som spillet blir noe bra.

 

det er enkelt og se at ps2 er primær utviklings platform for gudfaren spillene.pc versjonen er en port av ps2 versjonene.pc versjonen har ikke skygger i det hele tatt,bare sjekk ut disse siste pc skjermbildene fra gudfaren.

 

hørte at mafia2 kommer til og bli mye som tv serien sopranos,hørte jeg fra utviklere av mafia.spillet kommer ut på pc og xbox360.spillet kommer ut i 2006/07.det er bare og glede seg,for de gudfaren er i allefall ikke noe og glede seg til.

 

http://media.pc.ign.com/media/727/727925/imgs_1.html

5574916[/snapback]

 

 

Det er vitigere ting en grafikk i et spill. Mener du at gudfaren ikke blir noe å glede seg til pågrunn av grafikken? :ermm:

Lenke til kommentar
synes grafikk er ganske viktig.gameplay er også ganske viktig,og gudfaren ser ut som en mafia clone.

5576272[/snapback]

 

Det sies jo også at dette ikke blir den ferdige grafikken, at den var "klart i beta-fasen" enda. Noe som gjør at man setter fokus på gameplay først og fremst når man er heldig og får en slik sniktitt

Lenke til kommentar
Det jeg frykter mest med Gudfaren er at det kommer til å bli alt for arcade, og ikke mer basert på realisme slik som Mafia.

Var jo utrolig kjekt å koble til PC-Rattet, og bare ta seg en kjøretur i byen eller utpå landet i mafia.. Tviler på at det er mulig å kose seg sånn i Gudfaren...

5577058[/snapback]

 

 

Ah ja. :yes: Husker det ene oppdraget når man skulle sjele en sportsbil og få den juster ah det gikk så fort og var vanskeligt å kontrollere den når man kjørte i gatene, men det var så utrolig bra laget at man bare fortsatte.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...