Gå til innhold

innstilinger i internett explorer

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan får jeg slettet disse sporene jeg legger fra meg i adresse linjen hver gang jeg har søkt på noe? får ikke slettet de på noen måtte..

er den en liste på pcen en plass jeg kan gå inn å seg hele listen med spor og evt slette den?

og kan jeg stille inn windows explorer slik at den ikke lagrer sidene jeg er inne på??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du er inne i Explorer trykk Verktøy > Alternativ for internett, så sletter du loggen. Hos meg måtte eg manuelt slette logen, men eg veit ikkje kor lang tid det tar visst du setter det på 0 dager, under 24timer?. Men det blei iallefall ikkje sletta når eg gjekk ut og inn igjen. Men du kan berre slette logen manuelt.

Skrevet

Når du er inne i Internet Explorer trykk Verktøy > Alternativ for internett: Trykk på "Slett Logg". Dette virker (sletter historikken av besøkte sider i adresselinjen).

Skrevet
Når du er inne i Internet Explorer trykk Verktøy > Alternativ for internett: Trykk på "Slett Logg". Dette virker (sletter historikken av besøkte sider i adresselinjen).

5431120[/snapback]

Hehe, det var dette eg meinte. Men når eg sa manuelt tenkte eg på at du må slette sjølv, i firefox og opera kan du få programet til å slutte å legge nye addresser til lista(altså har du ei tom liste heile tida). Dette har eg ikkje fått til i internett explorer, så eg kaller det manulet når eg må gå inn å trykke på den knappen :p

Skrevet

Denne tråden handler om programvare. Derfor flyttes den fra annet om HARDWARE til rett kategori - Programvare. Trådstarter bes gjøre seg kjent med våre forumkategorier da fremtidig feilposting kan føre til stenging.

Forøvrig, har du surfet snusk som ikke vil gå bort? ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...