t_olsen_82 Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 hvordan får jeg slettet disse sporene jeg legger fra meg i adresse linjen hver gang jeg har søkt på noe? får ikke slettet de på noen måtte.. er den en liste på pcen en plass jeg kan gå inn å seg hele listen med spor og evt slette den? og kan jeg stille inn windows explorer slik at den ikke lagrer sidene jeg er inne på??
l_o_s_b Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Når du er inne i Explorer trykk Verktøy > Alternativ for internett, så sletter du loggen. Hos meg måtte eg manuelt slette logen, men eg veit ikkje kor lang tid det tar visst du setter det på 0 dager, under 24timer?. Men det blei iallefall ikkje sletta når eg gjekk ut og inn igjen. Men du kan berre slette logen manuelt.
_Adler_ Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Feilpostet. Slike spørsmål skal postes på "Programvare": https://www.diskusjon.no/index.php?c=283
PerB Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Når du er inne i Internet Explorer trykk Verktøy > Alternativ for internett: Trykk på "Slett Logg". Dette virker (sletter historikken av besøkte sider i adresselinjen).
_Adler_ Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 (endret) http://www.ccleaner.com Endret 13. januar 2006 av _Adler_
l_o_s_b Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Når du er inne i Internet Explorer trykk Verktøy > Alternativ for internett: Trykk på "Slett Logg". Dette virker (sletter historikken av besøkte sider i adresselinjen). 5431120[/snapback] Hehe, det var dette eg meinte. Men når eg sa manuelt tenkte eg på at du må slette sjølv, i firefox og opera kan du få programet til å slutte å legge nye addresser til lista(altså har du ei tom liste heile tida). Dette har eg ikkje fått til i internett explorer, så eg kaller det manulet når eg må gå inn å trykke på den knappen
Alastor Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Denne tråden handler om programvare. Derfor flyttes den fra annet om HARDWARE til rett kategori - Programvare. Trådstarter bes gjøre seg kjent med våre forumkategorier da fremtidig feilposting kan føre til stenging. Forøvrig, har du surfet snusk som ikke vil gå bort? ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå