Gå til innhold

HW Goes Stavanger! Meld dere på!


g@bb@

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Udfordringen e å sedda ein dato, å et sted. Eg stille. Någen så har et forslag? Konne jo troffes på ein pøbb eller någe sånnt? ISJE någe nettkafe altså... Foreslår at me kan mødast på Chevys elle Yanks. Ka me fredag 27 januar?

5438125[/snapback]

That's my birthday!

16 år, da.. Tror ikke pub er aktuelt.

Lenke til kommentar

Hjelpe meg..

 

# #1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

# #2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel.

 

Tror folk kan klare seg uten mobildekning, og vi er ikke "dredongar" selv om vi ikke er over 20.

 

Btw; Her på forumet snakker vi norsk! :)

Endret av ketchez
Lenke til kommentar
E dåkk sååå geek at dåkk trenge mobildekning heila tiå? Å e d bare dredonger fra Stavanger her inne?

5441179[/snapback]

Og du er totalt blottet for humor?

5441303[/snapback]

 

Klart han e. Han e jo fra Jelsa.Sånn eg har forstått det e det ein plass der det bor gamle folk.

Lenke til kommentar
Tror folk kan klare seg uten mobildekning, og vi er ikke "dredongar" selv om vi ikke er over 20.

 

Btw; Her på forumet snakker vi norsk! :)

5441264[/snapback]

 

Så alvorligt du tar ting då :p OT-forume tåle litt kødd, å siden detta e ein Stavanger-tråd, så fatte di så komme herfdra ka eg sgrive. Ellers i forume så sgrive eg bogmål.

 

Orke isje gå på et fjortiss-treff, so dont count me in...

Lenke til kommentar
Tror folk kan klare seg uten mobildekning, og vi er ikke "dredongar" selv om vi ikke er over 20.

 

Btw; Her på forumet snakker vi norsk! :)

5441264[/snapback]

 

Så alvorligt du tar ting då :p OT-forume tåle litt kødd, å siden detta e ein Stavanger-tråd, så fatte di så komme herfdra ka eg sgrive. Ellers i forume så sgrive eg bogmål.

 

Orke isje gå på et fjortiss-treff, so dont count me in...

5441802[/snapback]

 

 

Seriøst, skriv norsk.

5441906[/snapback]

Der har du fått det bekreftet av en moderator.

 

Ingen her inne kan noe for at du tar dem for å være fjortiser pga. alderen. Fjortis er ingen alder, det er en tilstand.

 

Så, like greit du holder deg borte fra treffet viss du forhåndsdømmer det slik.

Lenke til kommentar

spiffers: hvis det var mine uttalelser om mobildekning du sikter til, så kan jeg jo fortelle deg at jeg er 21, så akkurat det der med 14 kjenner jeg meg ikke helt igjen i. Men for all del, hvis du ikke tok den ironiske tonen innlegget var ment til å oppfattes som, så beklager jeg. Men, for min egen del ser jeg for meg ett treff for alle aldersgrupper, om det så er på åsen bowling eller noe alla det. Så kan vi som er godtatt(kan jo være noen er gamle nok, men ikke ønsket :p)fortsette på diverse uteplasser senere.

 

EDIT: ser du er 31, da henger du vel stort sett enten på cementen, nåløyet eller på en av uteplassene på den siden av vågen.

Endret av kpolberg
Lenke til kommentar
spiffers: hvis det var mine uttalelser om mobildekning du sikter til, så kan jeg jo fortelle deg at jeg er 21, så akkurat det der med 14 kjenner jeg meg ikke helt igjen i. Men for all del, hvis du ikke tok den ironiske tonen innlegget var ment til å oppfattes som, så beklager jeg. Men, for min egen del ser jeg for meg ett treff for alle aldersgrupper, om det så er på åsen bowling eller noe alla det. Så kan vi som er godtatt(kan jo være noen er gamle nok, men ikke ønsket :p)fortsette på diverse uteplasser senere.

 

EDIT: ser du er 31, da henger du vel stort sett enten på cementen, nåløyet eller på en av uteplassene på den siden av vågen.

5442336[/snapback]

 

Jeg tok pointet ditt og kasta tilbake ballen i samme tone.

Nåløyet, Cementen og Skjenkestuen er vel de stedene jeg frekventerer mest, i tillegg til Hall Toll og Yanks. Ang fjortiss kommentaren, så var det myntet på dem som følte seg trufne. Følte man seg truffet, så er man vel en fjortiss :p

Ang valget å skrive på dialekt: Dette er off-topic, er i en tråd som er for/av stavangerfolk, og da burde folkene takle sin egen dialekt. Moderatorer som ikke takler det burde heller la være å lese innlegg på det språket som faktisk brukes her i byen. For min del er diskusjonen over, gidder ikke bruke tid på det mer. EOD.

Endret av spiffers
Lenke til kommentar
Ingen her inne kan noe for at du tar dem for å være fjortiser pga. alderen. Fjortis er ingen alder, det er en tilstand.

 

Så, like greit du holder deg borte fra treffet viss du forhåndsdømmer det slik.

5442193[/snapback]

En tilstand som svært ofte er avhengig av alder, vel å merke.

 

--Axel.

Lenke til kommentar
Jeg må bare si noe. At det går an å voldta det norske språk til de grader som vestlendingene gjør, er helt utrolig. :)

5445263[/snapback]

For alle på vestlandet prater som de i Stavanger :p

 

Er uansett uenig i det du skriver. Jeg synes Stavangersk

er fint, selv om jeg ikke prater dialekten selv :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...