Gå til innhold

Farcry Render Mode

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei. Jeg la merke til at det var noe som hette Render Mode på options her i dag, Men når jeg velger en, så kommer det bare Not Supported. Vet noen hvordan jeg bruker det?

5428964[/snapback]

hvilket 3d kort og andre komponenter har du?

Skrevet (endret)
hva er render mode?

5440053[/snapback]

er i options.. der kan du velge rendering mode... default, paradise, cold, cartoon osv osv... hvis det er det han tenkter på ja :p håper det hehe

Endret av *Magnus*
Skrevet

er det han mener nok...men ingen som vet hva forskjellen på rendermoden er?

Har testa mellom 2 forskjellige men etter som jeg husker så såg jeg ingen forskjell..

Skrevet
er det han mener nok...men ingen som vet hva forskjellen på rendermoden er?

Har testa mellom 2 forskjellige men etter som jeg husker så såg jeg ingen forskjell..

5440667[/snapback]

Fargane er forskjellige. F.eks er "Cold" meir realistisk. Prøv "Cartoon" du, då vil du tydleg sjå forskjell.

Skrevet
Hei. Jeg la merke til at det var noe som hette Render Mode på options her i dag, Men når jeg velger en, så kommer det bare Not Supported. Vet noen hvordan jeg bruker det?

5428964[/snapback]

5440048[/snapback]

jeg har AMD Athlon 64 3500+ 2 ghz å Powercolor Radeon x800pro

Skrevet

5428964[/snapback]

5440048[/snapback]

jeg har AMD Athlon 64 3500+ 2 ghz å Powercolor Radeon x800pro

5443048[/snapback]

ok. skal funke helt fint det.. prøv og oppdatere driverne til 3d kortet til den nyeste 5.13. og installere spillet på nytt med alle patchene :)

Skrevet

Du kan og velge render mode via konsollen. Skriv: \r_rendermode x (x = 1-4). Der 1 er vanlig, 2 er paradise, 3 er cold og 4 er Cartoon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...